Usługa do wszystkich skończyła mi się 16.07. Następnie przez 16 godzin czekałem, aż system zrealizuje wyłączanie usługi (tzn naliczało normalnie już od północy tylko blokowało możliwość ponownego włączenia). W końcu się doczekałem i myślałem, że teraz już będzie z górki i wysłałem aktywację usługi. Niestety od wysłania aktywacji minęło już 60 godzin i dalej ma status oczekujące (usługa w trakcie zmiany).
Oczywiście zrobiłem zgłoszenie, ale od zgłoszenia minęło już 35 godzin i też nikt nie raczył mi jeszcze odpowiedzieć. Nie wiem czy traktowanie klientów jak bydło jest tu normą czy po prostu mam pecha. Niestety chyba będzie trzeba pomyśleć o migracji do innej sieci.
Szkoda, bo pierwszy kontakt był bardzo pozytywny - przeniesienie numeru, wyłączenie poczty głosowej i pierwsze włączenie usługi do wszystkich trwało łącznie około 30 min.