E-faktura, konto.

 

E-faktura, konto. (2014-02-26 16:57)

 Kilka dni temu zamówiłem ofertę NjuMobile, podałem email itd. Dziś przyszła mi umowa, problem w tym że na umowie konsultant popełnił "literówkę" w moim adresie e-mail, i zwyczajnie nie dostałem żadnych wiadomości etc.
Co zrobić?

~panchoss

 

E-faktura, konto. (2014-02-26 18:29)

zadzwoń do BOK pod 690 610 610 tylko z numeru w innej sieci wtedy płacisz normalną stawkę za minutę połączenia

odpowiedź

E-faktura, konto. | macc (26.02.2014, 18:29)

zadzwoń do BOK pod 690 610 610 tylko z numeru w innej sieci wtedy płacisz normalną stawkę za minutę połączenia
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

49 gości i 0 zalogowanych użytkowników