Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Aktywowałem usługę 'Wszystkiego za nie więcej niż 29 zł ' ale po zużuciu wszystkich pieniędzy na kącie nie mogę wykonać żadnych połączeń i korzystać z internetu chociaż do końca okresu rozliczeniowego zostało jeszcze 15 dni. Nie mogę się nawet dodzwonić na *610.
Aktywowałeś, czyli co? Wysłałeś SMS/zmieniłes na swoim koncie na stronie WWW i dostałeś potwierdzenie o zmianie usługi?P.S. Włącz sprawdzanie pisowni w przeglądarce, bo az oczy bolą od tych Twoich " zużuciach na kącie"
I jeszcze jedno - sprawdziłeś p.23 regulamninu?https://www.njumobile.pl/b/articles/regulaminy/Regulamin_uslugi_wszystko_za_nie_wiecej_niz_29_zl_18_06_2018.pdf
Sprawdź w zakładce Moje konto/ stan konta czy masz osiagnięty limit wydatków 29 zl. Może środki zostały wykorzystane na jakieś inne połączenia i brak nie osiagnąłeś limitu ( poza limitem np. połączenia miedzynarodowe, infolinie itp)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
44 gości i 0 zalogowanych użytkowników