dane do umowy

 

dane do umowy (2014-02-16 19:13)

nju mobile prosi podczas składania zamówienia (przenoszenie numeru tel. ) o podanie danych zgodnych z tymi, które posiadam u obecnego operatora. Tylko, że w międzyczasie wyrobiłam nowy dowód osobisty, więc numer dowodu nie jest już aktualny. Jak to rozwiązać?

~nowa

 

dane do umowy (2014-02-16 21:36)

Musisz za aktualizować dane osobowe u starego operatora a następnie raz jeszcze zlecić w nju przeniesienie numeru.

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~nowa

odpowiedź

dane do umowy | macc (16.02.2014, 21:36)

Musisz za aktualizować dane osobowe u starego operatora a następnie raz jeszcze zlecić w nju przeniesienie numeru.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

26 gości i 0 zalogowanych użytkowników