Żałosny poziom obsługi. | ~nig (22.11.2020, 19:57)
tl;dr
Infolinia Nju każe włączyć wifi-calling, na telefonie, którego nie wspierają funkcją wifi-calling, jako rozwiązanie problemu, które logicznie nie ma sensu.
Telefon Realme 6 Pro, ale nie o to się rozchodzi. Od sierpnia mam problem z kartą, telefon nie łapie połączeń (zasięg jest, internet działa), nie da się na numer dodzwonić, czasem połączenie zerwie w środku rozmowy, czasem 4 minuty próbuje bez "sygnału" dzwonić, po czym łapie. Wszelka konfiguracja sms/mms zrobiona, zgodnie z informacją z infolinii z wcześniejszych prób była zmiana na wymuszone 2G/3G, oczywiście zamiast pomóc telefon zaczął tracić zasięg, w miejscach gdzie wcześniej był.
Przechodząc do najnowszej próby pomocy, "włączyć wifi-calling". ALE JAK TO MA DO CH**RY POMÓC PO ZA DOMEM, BO TEGO NIE ROZUMIEM?? VoLTE oczywiście też się włączyć nie da. Do wszystkich osób które powiedzą, że wina telefonu, to od razu powiem:
Nie. Problem występuje też na:
Samsungu S9+ (który standardowo działa z kartą Nju bez problemów)
Samsungu A6
i jakiejś starej cegiełce, którą by gwoździe można wbijać.
Jak żyć z takimi nędznymi próbami pomocy?