forumnju z rachunkiemusługiNieudane przeniesieniu numeru do Nju Mobile i kompletne lekceważenie klienta

Nieudane przeniesieniu numeru do Nju Mobile i kompletne lekceważenie klienta

 

Nieudane przeniesieniu numeru do Nju Mobile i kompletne lekceważenie klienta (2013-12-28 15:30)

17.12.2013 roku uzupełniłem formularz, że chce przenieść numer z Orange na kartę do Nju na abonament. Następnego dnia dostaję esa, że umowa już wysłana kurierem. 19.12.2013 około godz 14-15 podpisałem umowę. Tego samego dnia około godz 19 karta była już nieaktywna i... jest tak do tej pory. Jak dzwonię na "swój" numer to jest info, że nie ma takiego numeru, a jak wkładam kartę do tel to wyskakuje co chwila "błąd rejestracji karty SIM".
Na maile odpowiadali na początku, a potem już przestali - lekceważenie klienta kompletne.
Przez telefon zero konkretnych odpowiedzi i same zapewnienia, że się tym zajmą, a to że ekipa techniczna to ogarnie i się odezwą... Kilka telefonów do konsultantów nic nie zmieniło. Czekam do 2giego stycznia i nie aktywują mi numeru to będę musiał rozwiązać umowę.
Zastanawiam się co te osoby robią i że ta firma w ogóle jeszcze funkcjonuje skoro ona tak podchodzi do klienta.
Odradzam przed przechodzeniem do tej sieci - szkoda tracić starego numeru. Ludzi mają w poważaniu i nic nie robią by pomóc. Dla nich terminy nie istnieją!
W ramach potwierdzenia tego co napisałem powyżej podaje numer zamówienia przez którego można zobaczyć, że to co piszę to prawda - 6040128.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~osman

 

Nieudane przeniesieniu numeru do Nju Mobile i kompletne lekceważenie klienta (2013-12-28 19:13)

eh
Mam podobna sytuacje
Podpisałam umowe z Nju Mobile ale w przeciągu 10 dni skorzystałam z przysługujacego mi prawa na odstapienie od umowy to było 3 grudnia a dzis mamy 28.12.2012roku i nadal nie wiadomo co dzieje sie z moim numerem poniewaz karta jest nieaktywna
Jak dzwonie do NJU Mobile to twierdzą ze tego numeru nie maja a jak dzwonie do swojego byłego operatora to tez dostaje odpowiedź że numer oddali do NJU Mobile i tam mam dowiadywac sie co dalej.Także kompletna jedna niewiadoma a numeru im nie popuszcze gdyż jest on moim jedynym numerem do kontaktu od wielu lat z tym że nie wiem co dalej mam zrobic???

~julita8921

 

Nieudane przeniesieniu numeru do Nju Mobile i kompletne lekceważenie klienta (2014-01-02 10:53)

kłamiesz mało prawdopodobne.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~osman

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~rego

odpowiedź

Nieudane przeniesieniu numeru do Nju Mobile i kompletne lekceważenie klienta | qwertyytrewq (02.01.2014, 10:53)

kłamiesz mało prawdopodobne.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

97 gości i 0 zalogowanych użytkowników