Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Moje zamówienie nr 29110187 zostało odrzucone.Jedyną odpowiedzią jest tekst wysłany mailem:"Z przykrością informujemy, że nie możemy zrealizować Twojego zamówienia nr 29110187 ponieważ na podstawie danych jakie zostały podane w zamówieniu, nie możemy podpisać umowy".Wykonałem ponad 5 rozmów na numer 690 610 610 (infolinia Njumobile) oraz ponad 5 rozmów na numer 690 300 400 (sklep Njumobile). Konsultant z "690 610 610" odsyła mnie na infolinię "690 300 400", a konsultant z "690 300 400" odsyła mnie na "690 610 610" ...... Annasz, Kajfasz itd.Mail z zapytaniem do sklepu Njumobile kończy się odpowiedzią "zadzwoń na 690 610 610"Czy jest ktoś w Njumobile, kto odpowie mi o co chodzi ?
Najpierw sprawdź dane jakie podałeś i porównaj z wymaganymi.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
49 gości i 0 zalogowanych użytkowników