Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
CO ZA BEZCZELNA SIEĆ! Dzwonię na infolinię, płacę za każdą minutę połączenia, a oni przez kilka minut odtwarzają mi reklamy. JAK NIE MOŻECIE ODEBRAĆ OD RAZU TO NIE POBIERAJCIE OPŁAT ZA CZEKANIE !!!
<div>Czyli to nie tylko ja mam ten problem z nimi. Najwidoczniej poziom zadowolenia klientów nie ma dla nich wielkiego znaczenia. Cóż. A przecież odpowiednia infolinia, czy też helpdesk to podstawa współpracy z klientami. Może gdyby podjęli współpracę z jakąś firmą zewnętrzną odnośnie organizacji infolinii, na przykład taką: https://sidgroup.pl/oferta/wsparcie/help-desk to może, w dobrym kierunku zaczęli by w końcu iść...</div>
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
60 gości i 0 zalogowanych użytkowników