forumstrona www, moje kontomoje kontostan konta po zmianie oferty

stan konta po zmianie oferty

 

stan konta po zmianie oferty (2017-02-14 11:52)

kupiłem starter, doładowałem 50 zł , zmieniłem ofertę na nju internetowy (czyli z rachunkiem).
Kiedy sprawdzam stan konta, nie ma już tych pieniędzy z doładowania, jest tylko informacja, że muszę zrobic przelew na 29 zł .
Co się stało z tymi pieniędzmi z doładowania? 

 

stan konta po zmianie oferty (2017-02-14 15:28)

Skoro zmieniłes ofertę na nju internetowy to przeszedłes na oferte z rachunkiem jak sam napisales. W przypadku zmiany oferty na rachunek nie doladowujesz konta, tylko na koniec okresu rozliczeniowego zostanie wystawiona faktura, ktora oplacasz jak w kazdej innej ofercie abonamentowej. Pieniadze z konta na karte przepadly. 


Jedyne co moge Ci polecic to zloz reklamacje przez formularz kontaktowy po zalogowaniu na swoje konto i zleć by pieniadze ktore przepadly zostaly przekazane na poczet oplacenia faktury. Operator niechetnie zwraca takie pieniadze, ale jako ze nie maja nigdzie zapisu w regulaminie czasami sie udaje wywalczyc zwrot. Tutaj na forum niedawno byl podobny przypadek i sie udalo. Jesli nie, to niestety nic innego nie zrobisz i kasa przepadla.

odpowiedź

stan konta po zmianie oferty | nicknick (14.02.2017, 11:52)

kupiłem starter, doładowałem 50 zł , zmieniłem ofertę na nju internetowy (czyli z rachunkiem).
Kiedy sprawdzam stan konta, nie ma już tych pieniędzy z doładowania, jest tylko informacja, że muszę zrobic przelew na 29 zł .
Co się stało z tymi pieniędzmi z doładowania? 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

38 gości i 0 zalogowanych użytkowników