Nju na abonament + kod gruponu pytanie | ~aros (08.11.2013, 20:54)
Przemyślcie to. Jeśli ktoś to wymyślił świadomie, a nie jest to efekt przypadku, to będąc pracodawcą, solidnie bym go wynagrodził. Ta sprzedaż z Grouponem to po prostu KAPITALNY pomysł marketingu NJU.mobile. Bez drwiny - oklaski!
Dlaczego? Moim przykładem ("nabity w Groupon" jak Wy), każdy z Was może zadzwonić teraz do NJU.mobile i złożyć reklamację na takie wydarzenie. NJU.mobile od ręki proponuje, że chcąc przeprosić, w drodze rekompensaty najbliższą fakturę obniży o 30 zł, a jeśli Twoje faktury są niższe niż 30 zł, to np. kolejne 3 faktury obniży o 10 zł każdą. Matematyka nie kłamie: poszedł Groupon, skusiłeś się za 50 zł, kupiłeś kartę, a NJU.mobile nie wypłaca 50 zł, tylko 30 zł, bo się godzisz na "udobruchanie".
Możesz się jednak postawić. Dlaczego 30 zł, skoro miałem dostać 50 zł. Co by było, gdyby zainteresować sprawą rzecznika praw konsumenta? Odpowiedź? Proszę poczekać, aż minie 14 dni od aktywacji i jeśli nie przyjdzie voucher, proszę jeszcze raz do nas zadzwonić.
I co wtedy? "Na pewno nie będzie Pan stratny, wobec oferty z Groupona"!
Brawo! Ostatecznie i tak NJU.mobile wyda 50 zł, pewnie w dużej liczbie przykładów wyda 30 zł, przejmując klienta od innego operatora. Klient też zadowolony, bo dostał 30 zł lub 50 zł, w zależności jak się dał podkupić. Klient złego słowa nie powie, bo przecież NJU.mobile naprawiło sprawę, jak na dobrego operatora przystało.
Pięknie pomyślane!