forumnju z rachunkiemofertaNju na abonament + kod gruponu pytanie

Nju na abonament + kod gruponu pytanie

 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-10-29 08:35)

Witam,
Zakupiłem na stronie grupon.pl kod upoważniający do odebrania vouchera po podpisaniu umowy z nju na abonament. Warunkiem skorzystania z promocji było zakupienie kodu gruponu , podpisanie umowy z nju na abonament oraz wypełnienie formularza http://oferty.nju.pl/groupon/ . Ofertę kupiłem 09.09.2013. Wtedy też wypełniłem dane do podpisania umowy. Po kilku dniach otrzymałem umowę do podpisania. Nie pamiętam dokładnie kiedy aktywowałem kartę (ale okres rozliczeniowy mam od 19 danego miesiąca do 18 kolejnego). Po aktywacji karty ( warunek konieczny do skorzystania z promocji ) wypełniłem dane na wspomnianej stronie i dostałem informację, że do 14 dni otrzymam voucher. Do  połowy października nie otrzymałem go więc złożyłem reklamację. Ku mojemu rozczarowaniu otrzymałem odpowiedź:
?Witam,

warunkiem otrzymania kuponów była akceptacja regulaminu promocji z Gruponem, a
ten obowiązywał od 17.09.2013 r.
W tej sytuacji bon nie zostanie wysłany.?
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> </o:p>
Faktycznie w regulaminie określony jest od kiedy trwa promocja :
?Promocja trwa od 17.09 do 10.10 lub do wyczerpania zapasów?</o:p>
 </o:p>
Jednak nie ma w niej żadnej informacji kiedy należało podpisać umowę ( są tylko określone warunki żeby skorzystać z promocji ? a  dla mnie jest to wprowadzenie danych kruponu i numeru zamówienia na stronie w tym czasie), strona http://oferty.nju.pl/groupon/ zaakceptowała dane i poinformowała mnie o tym iż otrzymam voucher, grupon jest ważny od 09.09.2013 do 07.10.2013. Wg mnie wszystko to powoduje, że klient tak naprawdę świadomie wprowadzany jest w błąd.
 </o:p>
Piszę tę post aby ostrzec inne osoby przed taką praktyką nju ( lub kruponu ale dla mnie w tej ofercie nie ma szukania winnych tylko liczy się wrażenie).
Być może znajdzie się jakiś moderator który uprzejmie wyjaśni mi zaistniałą sytuację gdyż jest ona dla mnie niedopuszczalna i zapewne skończy się u rzecznika konsumentów.
 </o:p>
 </o:p>
 </o:p>

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-10-29 11:07)

Ja też się dałam nabrać, nawet o tym zapomniałam.Ciekawe ilu jeszcze??

 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-10-29 14:11)

to jest odpowiedź na post:

Ja też się dałam nabrać, nawet o tym zapomniałam.Ciekawe ilu jeszcze??




Ja mam to samo...

~krzysiek

 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-10-30 08:56)

Czyżby naciągacze??

~mario

 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-11-08 20:54)

Przemyślcie to. Jeśli ktoś to wymyślił świadomie, a nie jest to efekt przypadku, to będąc pracodawcą, solidnie bym go wynagrodził. Ta sprzedaż z Grouponem to po prostu KAPITALNY pomysł marketingu NJU.mobile. Bez drwiny - oklaski!

Dlaczego? Moim przykładem ("nabity w Groupon" jak Wy), każdy z Was może zadzwonić teraz do NJU.mobile i złożyć reklamację na takie wydarzenie. NJU.mobile od ręki proponuje, że chcąc przeprosić, w drodze rekompensaty najbliższą fakturę obniży o 30 zł, a jeśli Twoje faktury są niższe niż 30 zł, to np. kolejne 3 faktury obniży o 10 zł każdą. Matematyka nie kłamie: poszedł Groupon, skusiłeś się za 50 zł,  kupiłeś kartę, a NJU.mobile nie wypłaca 50 zł, tylko 30 zł, bo się godzisz na "udobruchanie".

Możesz się jednak postawić. Dlaczego 30 zł, skoro miałem dostać 50 zł. Co by było, gdyby zainteresować sprawą rzecznika praw konsumenta? Odpowiedź? Proszę poczekać, aż minie 14 dni od aktywacji i jeśli nie przyjdzie voucher, proszę jeszcze raz do nas zadzwonić.

I co wtedy? "Na pewno nie będzie Pan stratny, wobec oferty z Groupona"!

Brawo! Ostatecznie i tak NJU.mobile wyda 50 zł, pewnie w dużej liczbie przykładów wyda 30 zł, przejmując klienta od innego operatora. Klient też zadowolony, bo dostał 30 zł lub 50 zł, w zależności jak się dał podkupić. Klient złego słowa nie powie, bo przecież NJU.mobile naprawiło sprawę, jak na dobrego operatora przystało.

Pięknie pomyślane!

~aros

 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-11-13 11:16)

ja kupiłem przez citeam.pl - kupon luźno wrzucony do koperty dostałem kurierem po niecałem miesiącu

 

Nju na abonament + kod gruponu pytanie (2013-11-13 17:16)

A ja nie rozumiem opisanej tutaj sytuacji.
Zakup na grouponie był 9.9, w tym samym dniu zakup nju, a regulamin obowiązuje od 17.09.
To co obowiązywało między 9.9 a 16.09 ?

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~kate

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~havanera

odpowiedź

Nju na abonament + kod gruponu pytanie | ~aros (08.11.2013, 20:54)

Przemyślcie to. Jeśli ktoś to wymyślił świadomie, a nie jest to efekt przypadku, to będąc pracodawcą, solidnie bym go wynagrodził. Ta sprzedaż z Grouponem to po prostu KAPITALNY pomysł marketingu NJU.mobile. Bez drwiny - oklaski!

Dlaczego? Moim przykładem ("nabity w Groupon" jak Wy), każdy z Was może zadzwonić teraz do NJU.mobile i złożyć reklamację na takie wydarzenie. NJU.mobile od ręki proponuje, że chcąc przeprosić, w drodze rekompensaty najbliższą fakturę obniży o 30 zł, a jeśli Twoje faktury są niższe niż 30 zł, to np. kolejne 3 faktury obniży o 10 zł każdą. Matematyka nie kłamie: poszedł Groupon, skusiłeś się za 50 zł,  kupiłeś kartę, a NJU.mobile nie wypłaca 50 zł, tylko 30 zł, bo się godzisz na "udobruchanie".

Możesz się jednak postawić. Dlaczego 30 zł, skoro miałem dostać 50 zł. Co by było, gdyby zainteresować sprawą rzecznika praw konsumenta? Odpowiedź? Proszę poczekać, aż minie 14 dni od aktywacji i jeśli nie przyjdzie voucher, proszę jeszcze raz do nas zadzwonić.

I co wtedy? "Na pewno nie będzie Pan stratny, wobec oferty z Groupona"!

Brawo! Ostatecznie i tak NJU.mobile wyda 50 zł, pewnie w dużej liczbie przykładów wyda 30 zł, przejmując klienta od innego operatora. Klient też zadowolony, bo dostał 30 zł lub 50 zł, w zależności jak się dał podkupić. Klient złego słowa nie powie, bo przecież NJU.mobile naprawiło sprawę, jak na dobrego operatora przystało.

Pięknie pomyślane!
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

95 gości i 0 zalogowanych użytkowników