forumstrona www, moje kontomoje kontoNie mogę założyć konta

Nie mogę założyć konta

 

Nie mogę założyć konta (2017-01-01 17:12)

Witam. Próbuję bezskutecznie założyć konto, ponieważ chciałam przyjżeć się mojej fakturze za internet, ale niestety cały czas mam informację, że nie udało się zakończyć procesu i mam spróbować za chwilę. Minęło już trochę chwil i ciągle to samo. Co mam zrobić_

~makadula

 

Nie mogę założyć konta (2017-01-03 22:42)

Skontaktować się z działem obsługi Klienta pod numerem telefonu<strong>* 620</strong>
<strong>lub </strong>Jeżeli nie udało Ci się samodzielnie rozwiązać sprawy, skontaktuj się poprzez <strong>formularz kontaktowy </strong>znajdujący się na stronie www.njumobile.pl w zakładce <strong>pomoc</strong>.

odpowiedź

Nie mogę założyć konta | edi (03.01.2017, 22:42)

Skontaktować się z działem obsługi Klienta pod numerem telefonu<strong>* 620</strong>
<strong>lub </strong>Jeżeli nie udało Ci się samodzielnie rozwiązać sprawy, skontaktuj się poprzez <strong>formularz kontaktowy </strong>znajdujący się na stronie www.njumobile.pl w zakładce <strong>pomoc</strong>.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

108 gości i 0 zalogowanych użytkowników