forumnju z rachunkiemusługiBrak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD

 

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD (2016-09-20 22:51)

Witam,
Od kilku miesięcy uruchomienie pakietu internetowego poprzez menu USSD (*127*#) nie jest potwierdzane SMSem, pomimo informacji że o statusie zlecenia zostanę powiadomiony SMSem.


Poniższe SMSy otrzymałem ostatni raz 19.05.2016. Miesiąc później ta sama operacja nie generowała żadnego SMSa, i tak jest aż po dzień dzisiejszy.


Treść SMSów z dnia 19.05.2016:
1. nju mobile potwierdza, ze zlozyles oswiadczenie o wlaczenie uslugi Pakiet 350MB. Oplata aktywacyjna za usluge wynosi 5 zl. Wlaczenie uslugi nastapi w ciagu 24 godzin
2. Usluga Pakiet 350MB zostala wlaczona. Pozdrawiamy. nju mobile

 

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD (2016-09-23 19:14)

jak wylaczyc miesio 29

odpowiedź

Brak SMSowego potwierdzenia aktywacji usługi przy korzystaniu z kodu USSD | gość1474650841383 (23.09.2016, 19:14)

jak wylaczyc miesio 29

wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

68 gości i 0 zalogowanych użytkowników