forumnju z rachunkiemofertaWysoki rachunek po zmianie taryfy

Wysoki rachunek po zmianie taryfy

 

Wysoki rachunek po zmianie taryfy (2016-09-04 17:28)

Dzień Dobry
W lipcu zmieniałam ofertę z do komórkowych na rozmowy i internet. Mam jeszcze numer dodatkowy i kazali mi czekać do końca miesiąca na zmianę oferty, a zapewniano mnie, że nie zapłacę więcej, niż 28zł za same rozmowy i internet. Przyszedł mi rachunek z sierpnia i wyszedł on 150zł z czego ponad 130zł to internet. Zgłosiłam już reklamacje, na którą jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, ale nie wiem co mogę z tym zrobić. Przyszedł mi na koniec lipca sms na oba telefony, że usługa rozmowy i internet została już aktywowana. Czy to jest błąd w przeliczaniu, czy jak? 
P.S. SPRAWA JUŻ NIE WAŻNA. OKAZAŁO SIĘ, ŻE ŹLE ZOSTAŁO NALICZONE, WSZYSTKO ZOSTAŁO BEZ PROBLEMOWO WYJAŚNIONE. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA

odpowiedź

Wysoki rachunek po zmianie taryfy | irenas (04.09.2016, 17:28)

Dzień Dobry
W lipcu zmieniałam ofertę z do komórkowych na rozmowy i internet. Mam jeszcze numer dodatkowy i kazali mi czekać do końca miesiąca na zmianę oferty, a zapewniano mnie, że nie zapłacę więcej, niż 28zł za same rozmowy i internet. Przyszedł mi rachunek z sierpnia i wyszedł on 150zł z czego ponad 130zł to internet. Zgłosiłam już reklamacje, na którą jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi, ale nie wiem co mogę z tym zrobić. Przyszedł mi na koniec lipca sms na oba telefony, że usługa rozmowy i internet została już aktywowana. Czy to jest błąd w przeliczaniu, czy jak? 
P.S. SPRAWA JUŻ NIE WAŻNA. OKAZAŁO SIĘ, ŻE ŹLE ZOSTAŁO NALICZONE, WSZYSTKO ZOSTAŁO BEZ PROBLEMOWO WYJAŚNIONE. TEMAT DO ZAMKNIĘCIA
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

73 gości i 0 zalogowanych użytkowników