forumnju z rachunkiemofertaBrak sieci po podpisaniu umowy na tandem

Brak sieci po podpisaniu umowy na tandem

 

Brak sieci po podpisaniu umowy na tandem (2015-11-24 19:29)

Witam, przeniosłam dwa numery na kartę z orange do nju, żeby zrobić tandem. Najpierw pierwszy numer - wszystko przebiegło dobrze. Dziś przyszła mi umowa na numer dodatkowy i niestety od momentu podpisania na numerze dodatkowym nie mam zasięgu, a na telefonie widnieje tylko napis "brak sieci". Próbowałam się skontaktować na czacie z konsultantką Klaudią Pańszczyszyn, której niestety brak kompetencji i kazała mi zadzwonić pod numer *610, który nie działa tylko naciąga na kase.. Później po prostu wyłączyła czat. Wypełniłam formularz kontaktowy, ale oni maja 30 dni na odpowiedź, a zasięgu jak nie było tak nie ma...
Nie wiem co mam zrobić dalej..  Czy ktoś miał podobną sytuację do mojej i czy wie co mam dalej zrobić ?
Będę wdzięczna za jakiekolwiek odpowiedzi prowadzące do rozwiązania mojego problemu.

~izzku

 

Brak sieci po podpisaniu umowy na tandem (2015-11-25 09:10)

Ty nie czepiaj się NJU. Sprawdź czy dobrze włożyłaś kartę SIM do telefonu.

odpowiedź

Brak sieci po podpisaniu umowy na tandem | mam56 (25.11.2015, 09:10)

Ty nie czepiaj się NJU. Sprawdź czy dobrze włożyłaś kartę SIM do telefonu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

35 gości i 0 zalogowanych użytkowników