Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam! od ponad miesiąca moje połączenia przychodzące i wychodzące zostają zrywane. Dotychczas nic takiego nie miało miejsca. Pomaga jedynie przełączenie się do trybu 2G co bardzo utrudnia mi korzystanie z nju mobile. Często używam szybkiego internetu i każdorazowe wyłączanie szybszej transmisji danych jest uciążliwe. Proszę coś zrobić Mieszkam przy ul Podleśnej w Warszawie.
Ja testuję nju od tygodnia i nie chcę jeszcze jednoznacznie oceniać PTK w kwestii priorytetów dla abonentów nowej taryfy/podsieci - jednakże odczuwam podobny problem. Po miesiącu będę mógł bardziej stanowczo się wypowiedzieć - mam nadzieję, że zrywane połączenia są jakąś losową sytuacją.
Po 3 miesiącach użytkowania z nju 1 raz mi zerwało połączenie i 1 raz całkowicie wylogowało z sieci przez co musiałem wyjąć kartę sim z telefonu. Zgłosiłem to do nju przez formularz kontaktowy i jak na razie problem zniknął.
A mi tam nic nie zrywa. Jedynie boki zrywam oglądając ziemniaka
Na 100% rozmowa jest rozłączna jeśli czas połączenia jest dłuższy niż 60min. Przetestowane.
to jest odpowiedź na post:
Bzdura, rzadko rozmawiam krócej niż godz i jakoś mi nic nie zrywa...
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi w wątku. Niestety trudności nadal są.
U mnie problemy występowały w trakcie i przez max miesiąc po modernizacji w ramach networks. Teraz nie ma przerywania rozmów, można rozmawiać i 3 godziny non stop. A więc wnioskuje,że u Ciebie jak nie prace to dostrajanie sieci może się odbywać.
Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
111 gości i 0 zalogowanych użytkowników