Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
WitamWchodząc na "moje konto" wyświetla się komunikat <h5 >Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.</h5>Możecie wyjaśnić co się dzieje, od wczoraj nic nie mogę zrobić na koncie.
Mam to samo...
może by tak Pomoc Techniczna skończyła pić kawę i ruszyła dupsko! bo nie można nic zrobić na koncie..
Mam to samo, cały czas komunikat: Nie można wyświetlić danych
to jest odpowiedź na post:
WitamWchodząc na "moje konto" wyświetla się komunikat <h5>Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie później.</h5>Możecie wyjaśnić co się dzieje, od wczoraj nic nie mogę zrobić na koncie.
Cały czas to samo. Kiedy można spodziewać się dostępu do konta?
Mam ten komunikat już od 2 dni! nie ma wglądu do stanu konta do niczego!
Mam to samo. Weźcie się w końcu za usprawnienie tego błędu a nie pijecie tylko kawę. Trzeba będzie zmienić operatora bo człowieka szlag już trafia (2016.10.16. 8.00-9.00
Długo to jeszcze potrwa? :/
Witam, kiedy będzie usunięta awaria? nic nie można sprawdzić na koncie oraz wydrukować faktury.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
120 gości i 0 zalogowanych użytkowników