forumnju z rachunkiemofertaNarzucony kod PIN.

Narzucony kod PIN.

 

Narzucony kod PIN. (2015-09-18 12:26)

Witam kontaktuję się z takim zapytaniem, mianowicie korzystam z oferty abonamentowej "//"nju z rachunkiem więcej internetu"//", skorzystałem z tej oferty ponieważ zainteresowała mnie dodatkowa karta SIM, niestety NJU nałożyło obowiązkową blokadę SIM PINEM ktorej nie mozna wyłączyć, przez co nie mogę używać karty w Mobilnym routerze. Czuję się oszukany, czy mogę zaskarżyć gdzieś NJU? I jak rozwiązać umowe? Pozdrawiam

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Narzucony kod PIN. (2015-11-30 22:12)

Moja korespondencja z nju kabaret w celu wyłączenia PIN ------------------------------------------------------------------------------------------------ W liście datowanym 30 listopada 2015 można przeczytać: > Witam. > Dziękuję za zgłoszenie. > Informuję Pana, że z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia żądania kodu pin. > Pozdrawiam > Joanna Łabenda > Doradca Klienta > Nju Mobile > Uwaga. Korespondencja wygenerowana automatycznie, prosimy na nia > nie odpowiadac ? poczta nie bedzie odczytana. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Re: 1484584969 Dzień Dobry Skoro z pozycji operatora nie ma możliwości wyłączenia kodu PIN, a tym bardziej ja nie mam takiej możliwości, proszę o odpowiedz jaką mam przybrać pozycję (lub operator) aby wyłączyć kod PIN? Czy doradca klienta Joanna Łabenda jest robotem? Skoro odpowiedź ,,wygenerowana automatycznie" Uwaga Moja korespondencja wygenerowana nie automatycznie, prosimy nią odpowiadać ? poczta będzie odczytana. Ps. Automat ma obowiązek używać polskich znaków. Pozdrowienia

odpowiedź

Narzucony kod PIN. | grzegorzb (18.09.2015, 12:26)

Witam kontaktuję się z takim zapytaniem, mianowicie korzystam z oferty abonamentowej "//"nju z rachunkiem więcej internetu"//", skorzystałem z tej oferty ponieważ zainteresowała mnie dodatkowa karta SIM, niestety NJU nałożyło obowiązkową blokadę SIM PINEM ktorej nie mozna wyłączyć, przez co nie mogę używać karty w Mobilnym routerze. Czuję się oszukany, czy mogę zaskarżyć gdzieś NJU? I jak rozwiązać umowe? Pozdrawiam
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

55 gości i 1 zalogowanych użytkowników

Komunikat o cookies