Możesz zlecić wymianę karty SIM w przypadku:
- zagubienia, kradzieży
- uszkodzenia mechanicznego
- zmiany na kartę obsługującą szybką transmisję danych LTE
- zmiany na kartę SIM z możliwością usunięcia kodu PIN
- awarii dotychczas używanej karty
Wszystkie nowo wydawane karty SIM obsługują LTE i mają możliwość usunięcia kodu PIN.
Karta obsługująca LTE ma oznaczenie
usim lub
NJU4. Jeśli masz taką kartę i telefon wspierający LTE, to w górnym rogu ekranu zobaczysz albo 4G albo LTE.
Jeśli Twoja karta nie ma oznaczenia
usim lub
NJU4, możesz bezpłatnie ją wymienić. Szczegóły znajdziesz
tutaj.
Karta z możliwością zdjęcia kodu PIN ma oznaczenie
usimMC .
Kartę możesz wymienić na:
- standardową z możliwością wyłamania karty micro SIM
- nano SIM
Wymiana przez starter
Przygotuj:
- Kartę SIM, z której obecnie korzystasz - karta musi być aktywna.
- Kod PUK dotychczasowej karty
- Starter nju na kartę
Nie rejestruj nowego startera i nie wkładaj go na razie do telefonu. Zanim rozpoczniesz wymianę karty, skopiuj kontakty z dotychczasowej karty - po wymianie możesz je stracić. Jeśli nie wiesz jak to zrobić, sprawdź
tutaj.
Z obecnej karty SIM, wyślij bezpłatny SMS pod numer
80512 - w treści wpisz kod PUK swojej dotychczasowej karty SIM
- Poczekaj na SMS-y z dalszymi instrukcjami - gdy zostaniesz o to poproszony, podaj numer telefonu i kod PUK z kupionego startera - dane oddziel spacją (np. 510100100 12345678)
- Otrzymasz potwierdzenie zlecenia wymiany, a po chwili stara karta SIM przestanie działać
Teraz włóż nową kartę ze startera do telefonu i ustal nowy kod PIN.
Ile to kosztuje? Całkowity koszt samodzielnej wymiany karty SIM to 15 zł. Od tej kwoty odliczymy wartość startera, a różnicę pozostałą do zapłaty:
- doliczymy do Twojej faktury - jeśli korzystasz z nju na abonament
- pobierzemy z konta głównego - jeśli korzystasz z nju na kartę
Wymiana przez formularz
- Zaloguj się do konta na www.njumobile.pl
- Przejdź do zakładki kontakt i wypełnij formularz.
- Wybierz rodzaj zgłoszenia: zlecenie, temat zgłoszenia: wymiana / duplikat karty SIM a w treści zgłoszenia podaj:
- rodzaj karty SIM, którą chcesz otrzymać (microSIM, nanoSIM)
- jeśli masz kilka numerów w nju, napisz którego z nich dotyczy wymiana
- adres pod który wyślemy Ci kartę
- numer kontaktowy
- powód wymiany (zguba, zniszczenie, kradzież, wymiana na kartę LTE).
Wymiana na infolinii
Skontaktuj się z Obsługą Klienta pod numerem *610 (cena zgodna z obowiązującym cennikiem).
Nową kartę dostarczymy Ci kurierem. Po jej otrzymaniu należy ją aktywować. Wszystkie usługi pozostają bez zmian.
Aktywacja karty SIM po wymianie
Przed aktywacją nowej karty, skopiuj kontakty ze starej karty SIM np. do pamięci telefonu. Sprawdź jak to zrobić
tutaj.
Sposób aktywacji karty SIM zależy od tego, czy Twoja dotychczasowa karta SIM jest aktywna.
- Mam aktywną starą kartę SIM - wyślij ze starej karty SIM SMS-a o treści AKTYWACJA pod numer 1201 (koszt SMS to 9 groszy). Aktywacja karty nastąpi w ciągu 3 godzin. Dostaniesz SMS z potwierdzeniem aktywacji. W momencie, gdy stara karta SIM straci zasięg, włóż nową kartę SIM do telefonu. Jeśli nowa karta SIM nie zaloguje się od razu do sieci, uruchom ponownie telefon.
- Nie mam aktywnej starej karty SIM - jeśli nie masz aktywnej starej karty SIM, np. gdy stara karta została skradziona lub uszkodzona, zadzwoń pod numer *610 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem) i zleć aktywację karty.
Ile to kosztuje?
Opłata za wymianę karty SIM zależy od przyczyny wymiany.
W przypadku:
- zagubienia, kradzieży - 25zł brutto
- uszkodzenia mechanicznego - 25zł brutto
- zmiany na kartę SIM z możliwością usunięcia kodu PIN - 25 zł brutto
- awarii dotychczas używanej karty - 25 zł brutto
- zmiany na kartę obsługującą szybką transmisję danych LTE - bezpłatnie (wg regulaminu)
- wymieniając kartę SIM przez starter - 15 zł brutto (minus koszt startera)
Opłata za wymianę karty SIM:
- W nju na abonament - zostanie doliczona do najbliższej faktury
- W nju na kartę - zostanie pobrana z konta głównego, dlatego pamiętaj o zapewnieniu środków na koncie
Promocja! Szczegóły w
regulaminie.