Zgodnie z przyjętą przez Rząd ustawą antyterrorystyczną, od 25 lipca 2016 r każdy numer na kartę musi być zarejestrowany.
Wyślij ze swojego numeru telefonu SMS o treści NUMER pod bezpłatny numer 80190. W odpowiedzi otrzymasz potwierdzenie, że Twój numer jest zarejestrowany lub instrukcję, co zrobić, aby go zarejestrować.
bez konieczności wizyty w Salonie Orange przez:
Tak, możesz zarejestrować numer nju na kartę na firmę. Udaj się do punktu rejestracji i podaj nazwę firmy, NIP/REGON oraz dane Reprezentanta firmy (imię, nazwisko, PESEL).
Wszystkie dane, które podajesz w czasie rejestracji są bezpieczne, ponieważ podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych i wykorzystujemy je tylko do procesu rejestracji. Pamiętaj, aby nie podawać danych osobowych podmiotom nieupoważnionym. Informacje o wszystkich miejscach, w których możesz dokonać rejestracji znajdziesz na naszej stronie.
Jeśli jesteś już klientem oferty nju na kartę i nie zarejestrowałeś swojego numeru do 1 lutego 2017 r., Twój numer został wyłączony. Startery zakupione po 25 lipca 2016 r. zaczną działać dopiero po zarejestrowaniu numeru.
Nie, numer możesz zarejestrować tylko u operatora, który świadczy usługi na Twoim numerze. Numery nju na kartę możesz zarejestrować w salonach Orange albo w innych punktach. Aktualną listę punktów znajdziesz na www.njumobile.pl/rejestracjanumeru. Właścicielem marki nju mobile jest Orange Polska, umożliwiamy zatem rejestrację numerów nju na kartę w salonach Orange.
Jeśli wcześniej rejestrowałeś swój numer nju na kartę, będziesz musiał potwierdzić rejestrację. W tym celu udaj się do salonu Orange z dowodem tożsamości i kartą SIM. Zgodnie z wymogami ustawy antyterrorystycznej dane muszą być zweryfikowane z dokumentem tożsamości.
Jeśli przeszedłeś lub zamierzasz przejść do nju na kartę z oferty nju z rachunkiem albo z Orange na abonament albo od innego Operatora, to nie musisz rejestrować swojego numeru, jest lub zostanie on zarejestrowany automatycznie na dane osobowe z poprzedniej oferty; Jeśli kupiłeś starter przez sklep internetowy nju mobile przed 25.07 i dane na formularzu zamówienia były poprawnie wypełnione, Twój numer jest zarejestrowany; Jeśli kupiłeś starter przez sklep internetowy nju mobile po 25.07 i dane na formularzu zamówienia były poprawnie wypełnione, Twój numer został zarejestrowany. Możesz sprawdzić czy Twój numer jest zarejestrowany wysyłając SMSa o treści NUMER pod bezpłatny nr 80170.
Twoja karta SIM aktywowana od 25 lipca 2016 r.(włącznie) będzie zablokowana. Nie będziesz mógł wykonywać i odbierać połączeń ani wysyłać i odbierać SMS-ów (z wyjątkiem wybranych numerów obsługowych) i MMS-ów ani korzystać z transmisji danych. Przy próbie wykonania połączenia, usłyszysz komunikat informujący o konieczności rejestracji numeru. Abyś mógł rozpocząć korzystanie z numeru na nowym starterze, będziesz musiał go zarejestrować.
Nie, jeśli przenosisz zarejestrowany już numer. W przypadku, gdy chcesz przenieść numer jeszcze niezarejestrowany, będziesz musiał go najpierw zarejestrować.
Tak, jest to możliwe. Jeżeli chcesz przepisać/przerejestrować numer na inna osobę, udaj się do salonu z tą osobą i razem wypełniacie formularz przerejestrowania. Pamiętaj abyście mieli ze sobą kartę SIM, której dotyczy przerejestrowanie i Wasze dowody tożsamości.