Jeśli nie zarejestrowałeś swojego numeru w nju mobile do 1 lutego, to zgodnie z ustawą antyterrorystyczną, został już wyłączony. Nie możesz dzwonić (poza numerami alarmowymi), odbierać połączeń, SMS-ować (poza rejestracją SMS) czy korzystać z internetu w telefonie. Nie możesz też odzyskać środków zgromadzonych na numerze np. w formie przelewu.
Twoje konto będzie aktywne do dnia, w którym kończy się termin ważności połączeń przychodzących.
Co zrobić, gdy mój numer został wyłączony?
Wyłączony numer możesz odzyskać do dnia, w którym kończy się ważność połączeń przychodzących. O tym jak ją sprawdzić dowiesz się
tutaj.
Aby odzyskać numer, zarejestruj go, a włączymy go w ciągu 24 godzin.
O tym jak zarejestrować swój numer w nju na kartę sprawdź
tutaj.
Czy po przywróceniu numeru odzyskam wszystkie środki?
Zgromadzone na Twoim koncie środki czy usługi także te promocyjne wrócą na Twoje konto, jeśli nie minął termin ich ważności. Okres, w którym numer był wyłączony nie zmienia czasu ważności środków.
Przykład: Doładowałeś swój numer 30 stycznia. Zapomniałeś o rejestracji numeru, więc 1 lutego 2017r. został on wyłączony. Jeśli go zarejestrujesz, środki wrócą na Twoje konto i będziesz mógł je wykorzystać zgodnie z terminem ich ważności. Jeśli numer zarejestrujesz po okresie ważności swojego konta głównego - środki nie będą już dostępne.
Co się stanie jeśli minął termin ważności połączeń przychodzących?
Jeśli minie termin ważności połączeń przychodzących, nie będziesz już mógł przywrócić numeru do sieci, nawet po rejestracji. Stracisz też bezpowrotnie wszystkie zgromadzone na nim środki.