obsługa

znajdź rozwiązanie Twojej sprawy

windykacyjna blokada połączeń w nju

  • Co to jest windykacyjna blokada połączeń wychodzących? Jak zdjąć blokadę windykacyjną? Pytania i odpowiedzi dotyczące blokady windykacyjnej na usługach mobilnych
  • Co to jest windykacyjna blokada połączeń wychodzących?

    Blokada windykacyjna pojawia się, kiedy masz zaległości w opłatach za usługi i powoduje, że:

    • nie możesz wykonywać połączeń ani wysyłać SMS-ów i MMS-ów
    • masz ograniczony dostęp do internetu,
    • możesz odbierać połączenia oraz SMS-y i MMS-y,
    • możesz dzwonić na numery alarmowe
    • masz aktywną usługę Skarbonka
    Usługa Skarbonka to przy założonej windykacyjnej blokadzie połączeń wychodzących możliwość dodatkowego doładowania konta, co pozwala na wykonywanie połączeń głosowych, transmisję danych, wysyłanie SMS-ów i MMS-ów do czasu uregulowania zaległości i zdjęcia blokady.
    Usługa:
    • jest bezpłatna
    • jest włączana automatycznie w momencie założenia blokady na połączenia wychodzące,
    • nie może być wykorzystana na połączenia i SMS-y/MMS-y z numerami specjalnymi, połączenia międzynarodowe oraz w roamingu
    • niewykorzystane środki wynikające z doładowań, możesz wykorzystać we wszystkich następnych okresach rozliczeniowych.
    Możesz doładować usługę Skarbonka:
    • wysyłając SMS: DOLADUJ[spacja]NNNNNNNNNNNNNN pod bezpłatny numer 8088, gdzie N to kolejna cyfra kodu doładowującego z karty zdrapki.
    • poprzez bankomat.
    • za pomocą strony internetowej www.doladowania.njumobile.pl.
    • za pomocą bankowości elektronicznej.
  • Jak zdjąć blokadę windykacyjną?

    • Zapłać fakturę – możesz to zrobić przelewem. Po zaksięgowaniu wpłaty zdejmiemy blokadę.
    • Przy próbie połączenia z dowolnym numerem z aktywną usługą Skarbonka (blokada połączeń wychodzących) usłyszysz komunikat o blokadzie -postępuj zgodnie z komunikatami będziesz mógł samodzielnie odblokować swoje usługi. W przypadku braku możliwości odblokowania poinformujemy Cię odrębnym komunikatem i będziemy czekać na zaksięgowanie się wpłaty.
    Ważne:
    Zdjęcie blokady oznacza, że już spłaciłeś zaległość lub deklarujesz, że to zrobisz w ciągu 24 godzin.
  • Pytania i odpowiedzi dotyczące blokady windykacyjnej na usługach mobilnych

    W jakim czasie powinienem opłacić zaległą fakturę, jeśli zdjąłem blokadę deklarując wpłatę?

    W ciągu 24h, a w ciągu 3 dni roboczych wpłata powinna być zaksięgowana na koncie Orange. W przeciwnym razie będziesz miał ponownie zablokowane usługi i w przyszłości nie będziesz mógł samodzielnie zdjąć blokady.

    Dlaczego mam zablokowane usługi, jeśli zapłaciłem wczoraj fakturę?

    To, że dokonałeś wpłaty wczoraj, nie oznacza, że dotarła ona na konto Orange. Księgowanie wpłaty trwa zwykle do 3 dni roboczych. O tym, że wpłata dotarła na konto, poinformujemy Cię SMS-em.

    Czy dostanę potwierdzenie, że usługi są już aktywne?

    Tak, zdjęcie blokady potwierdzamy SMS-em. Nie musisz dzwonić w tym celu na naszą infolinię.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?