Od kwietnia 2017 r. w nju mobile możesz skorzystać z płatności on-line.
Dzięki tej formie płatności wygodnie opłacisz rachunek przelewem w wybranych bankach (sprawdź listę
tutaj) lub kartą, wybierając BLIK, Apple Pay, G Pay lub Visa Checkout przez bezpieczną, szyfrowaną stronę internetową.
Aby skorzystać z płatności on-line:
- Otwórz mail z e-fakturą i kliknij w ikonę płatności on-line -zostaniesz przekierowany na stronę dostawcy usługi
- Wybierz sposób zapłaty - kartą lub przez serwis internetowy banku
- Zaakceptuj regulamin i uzupełnij adres e-mail - otrzymasz na niego potwierdzenie płatności. Pola z kwotą z faktury i kwotą do zapłaty uzupełnią się automatycznie. Kliknij Zapłać
- Teraz - w zależności od wybranego sposobu zapłaty uzupełnij dane dotyczące karty (dla płatności kartą) lub zaloguj się do serwisu swojego banku i zatwierdź płatności
Pamiętaj, że na ostateczną kwotę do zapłaty składa się kwota widoczna na fakturze oraz opłata w wysokości 2,49 zł za skorzystanie z płatności on-line, pobierana przez operatora płatności Autopay.
Wpłata zostanie zaksięgowana najpóźniej do końca następnego dnia roboczego.
FAQ
1. Co to jest ID transakcji?
Jest to niepowtarzalny numer przypisany dla każdej transakcji realizowanej za pośrednictwem płatności on-line.
2.Dlaczego przy opłacaniu faktury poprzez płatność on-line pojawia się inny numer konta niż ten widoczny na fakturze?Przy opłacaniu faktury poprzez płatność on-line pojawia się numer konta właściwy dla dostawcy usługi i przeznaczony wyłącznie do wpłat tą metodą. Jest to sytuacja prawidłowa.
3. Skąd będę wiedział, że płatność za fakturę za pośrednictwem płatności on-line została zrealizowana? Potwierdzenie płatności otrzymasz na wskazany adres e-mail.
4. Gdzie mogę złożyć reklamację dotyczącą Płatności Elektronicznej? Reklamację możesz złożyć na bok@autopay.pl lub telefoniczne pod numerem 58 760 48 44.
5. Czy skorzystanie z tej formy płatności wiąże się z dodatkowymi opłatami? Autopay jako dostawca usługi pobiera opłatę w wysokości 2,49 zł za zrealizowanie transakcji. Opłata ta jest od razu doliczana do ostatecznej kwoty do zapłaty.
6. Co zrobić w sytuacji, gdy płatność została odrzucona lub przerwana w trakcie realizacji? • Spróbuj zlecić płatność jeszcze raz.
• Możesz też złożyć reklamację do operatora płatności Autopay, na bok@autopay.pl lub telefonicznie pod numerem 58 760 48 44.
• Na każdym etapie realizacji płatności od operatora płatności Autopay otrzymasz informację ze statusem transakcji. • Status transakcji możesz w każdej chwili sprawdzić po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego swojego banku.