profil na forum

nick
jurek50
nowicjusz

moje ostatnie

Brak "mojego konta"

(2013-08-14 09:04 w wątku Brak "mojego konta")

Wciąż brak dostępu do "mojego konta",  wygląda na to że 5 zł za kontakt BOK-em to jest obowiązkowe "wpisowe" ponieważ innej możliwości kontaktu nie ma (przy próbie z formularzem kontaktowym do pomocy technicznej dostaję ten sam debilny komunikat).
Być może należy się cieszyć bo skoro nie jestem klientem, to nie będę musiał płacić.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak "mojego konta"

(2013-08-06 08:39 w wątku Brak "mojego konta")

Minęło 10 dni od podpisania umowy, sytuacja zmieniła się o tyle, że teraz pojawia się komunikat:
musisz być klientem nju mobile, aby mieć dostęp to tej zakładki
?dołącz do nas
podobnie jest przy dzwonieniu na *620.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo wydawało mi się, że dołączyłem z chwilą podpisania umowy.
Ale zamiast narzekać może należy się cieszyć, że telefon ciągle działa, bo nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób