Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
Wciąż brak dostępu do "mojego konta", wygląda na to że 5 zł za kontakt BOK-em to jest obowiązkowe "wpisowe" ponieważ innej możliwości kontaktu nie ma (przy próbie z formularzem kontaktowym do pomocy technicznej dostaję ten sam debilny komunikat).
Być może należy się cieszyć bo skoro nie jestem klientem, to nie będę musiał płacić.
Minęło 10 dni od podpisania umowy, sytuacja zmieniła się o tyle, że teraz pojawia się komunikat:
musisz być klientem nju mobile, aby mieć dostęp to tej zakładki
?dołącz do nas
podobnie jest przy dzwonieniu na *620.
Nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo wydawało mi się, że dołączyłem z chwilą podpisania umowy.
Ale zamiast narzekać może należy się cieszyć, że telefon ciągle działa, bo nigdy nie jest tak źle żeby nie mogło być gorzej.