profil na forum

nick
jw23
nowicjusz

moje ostatnie

Brak "mojego konta"

(2013-08-06 07:53 w wątku Brak "mojego konta")

Po kontakcie z BOK-iem sprawa załatwiona, wszystko ok. Miało działać do dwóch dni, działało po 7 godzinach.

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób

Brak "mojego konta"

(2013-08-05 07:35 w wątku Brak "mojego konta")

Dzisiaj w nocy otrzymałem emaila takiej treści:


Witamy w nju mobile,


Twoje zamówienie nr xxxxxxx zostało zamknięte co oznacza, że Twój numer został przeniesiony do oferty nju z rachunkiem. 

Pamiętaj, że na stronie www.njumobile.pl możesz włączać i wyłączać wszystkie usługi na swoim numerze. Znajdziesz tam również informacje o fakturach i płatnościach oraz kontakt do nju mobile.


Po zalogowaniu do konta na stronce natomista mam taki komunikat: 


musisz być klientem nju mobile, aby mieć dostęp to tej zakładki
?dołącz do nas


O co chodzi?

ta odpowiedź była przydatna
dla 0 osób