Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
PROSZĘ nie dawać dla kuriera żadnego skanu dowodu osobistego czy innego dokumentu. Nju nie wymaga tego. Jak kurier będzie się upierał to proszę złożyć na niego skargę do firmy kurierskiej.
Dokładnie tak! NJU wymaga dowodu wyłącznie do potwierdzenia tożsamości osoby zgłaszającej chęc nabycia numeru i podpisania umowy. Skan ani ksero nie są wymagane.
Dziś rano dostałam sms z informacją że usługę aktywowano. Czy u Was też tak było?
to jest odpowiedź na post:
SMSy premium to SMSy o podwyższonej wartości - takie które wysyłasz na rzecz fundacji, podczas udziału w konkursach, lub głosowaniu w programach telewizyjnych - naliczane niezależnie od opłat Twojego operatora. Można zablokować ich wysyłanie - oraz kilku innych aktywności po zalogowaniu na swoje konto w zakładce "usługi". Polecam pobawić sie ustawieniami. Może pomóc trzymać rachunki w ryzach :)
Dziękuję za odpowiedź. Tak zrobię.
Połączenia pojawiły się wczoraj wieczorem, ale też zdecydowanie mniej niż połowa wykonanych więc dalej nie wiem na czym stoję.
Pozostaje nam czekać na uruchomienie usługi 19zł do komórkowych. Powinni włączyć jutro by była aktywna od poniedziałku. Miejmy nadzieję że pójdzie sprawnie. Pozdrawiam
to jest odpowiedź na post:
Być może to jakiś bug związany z blokowaniem SMS Premium lub MO/MT w panelu - przed wysyłka AKT na 80113 poblokowałem wszystko.
Aktywowali mi usługę już od 05-01-2014. Dzięki NJU za zainteresowanie. Najlepiej użyć formularza z ich strony.
A moim zgłoszeniem się nie zainteresowali niestety ;-) a może za szybko zadziałałam sama?? Czy możesz wyjaśnić co miałeś na myśli pisząc o sms premium? Czy powinnam coś zablokować?
to jest odpowiedź na post:
Własnie dostałam sms od nju że zlecenie aktywacji usługi zostało przyjęte. Może wiec komunikaty o błędnym numerze są jakimś bugiem?
Albo bardziej skutecznym sposobem jest zgłaszanie zlecenia przez formularz w zakłądce "obsługa"
Tak czy inaczej obyło sie bez rozmowy telefonicznej z konsultantem.
Powodzenia ;)
Najważniejsze że się udało. Konsultant nie był zdziwiony, tylko od razu zaproponował że zrobi to sam. I za chwilkę dostałam sms "Zlecenie aktywacji usługi Do komórkowych za 19 zł zostało przyjęte. Usługa zostanie włączona 2014-01-05. Pozdrawiamy, nju mobile." Natomiast nurtuje mnie inna rzecz która telefonicznie - także z innego numeru - zgłaszałam dziś, mianowicie nie wiem jak Wy ale ja nadal nie mam rejestru wykonanych dotychczas polączeń i nie wiem ile mam czekać żeby go zobaczyć po zalogowaniu się. Czy też ktoś tak ma? Chciałam zobaczyć czy wszystko się zgadza. Dziś konsultantka powiedziała że skoro od wczoraj mam aktywny numer to to może spokojnie dzień nawet do dwóch potrwać nim się na str zaktualizują połączenia. ale jakoś mnie nie przekonała. W T-Mobile pojawiały się najpóźniej po godzinie od wykonania połączenia.