Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
Masz subskrypcję lub światłowód ?
to jest odpowiedź na post:
Zmiana z tymczasowego na Nju Buzz nastąpi od nowego okresu rozliczeniowego. Informacja o 24h ze strony www jest nieaktualna, owe 24h były ale chyba ponad rok temu.
Zawsze możesz zadzwonić do BOK i dopytać, czy można przyśpieszyć zmianę, bo nie chcesz czekać X miesięcy na planowane przeniesienie numeru.
[/cytat]
Informacja o 24h pochodzi właśnie od pracowników BOK i na pewno jest aktualna. Dlaczego nie zmieniono tak, jak mnie zapewniano, tego nie wiem, ale po kolejnej rozmowie udało się o to doprosić.
[cytat]
<cite class="content">Włóż kartę do innego telefonu, może masz fuksa i dostałeś nową uszkodzoną kartę ;)
W razie czego czeka Ciebie reklamacja do BOK zamiast pisania na forum.</cite> [/cytat]
Oczywiście, że złożyłem reklamacje i teraz będę czekał na nową kartę, co nie zmienia faktu, że jestem bez telefonu. Pytałem na forum, ponieważ spodziewałem się, że ktoś miał podobną sytuację i problem da się szybko rozwiązać za pomocą np. zmiany ustawień telefonu.
[cytat]
<cite class="content">zawsze możesz przenieść numer do starej sieci.
</cite>
tego komentować z grzeczności nie będę.