pakiet internet | pigula (29.08.2013, 11:10)
w ofercie z rachunkiem:
"W każdej chwili Abonent ma możliwość sprawdzenia stanu Pakietu zamówionego w ramach Usługi (stanu zsumowanych Pakietów zgodnie z pkt. 8) na jeden ze sposobów określonych w pkt 1., z zastrzeżeniem, że w treści SMS-a wysłanego pod numer 358 należy wpisać ILE 350 w przypadku Pakietu 350 MB lub ILE 700 w przypadku Pakietu 700 MB (koszt jak za wysłanie SMS-a zgodny z obowiązującym Abonenta Cennikiem usług)."
I w ofercie na kartę:
"6. W każdej chwili Abonent ma możliwość sprawdzenia stanu i ważności Pakietu poprzez:
6.1. wysłanie SMS-a o treści ILE pod numer 602 (opłata jak za SMS-a do nju mobile zgodnie z obowiązującym Abonenta Cennikiem)
6.2. wybór odpowiedniej opcji po zalogowaniu się nju on-line na stronie www.njumobile.pl/mojekonto
6.3. poprzez wpisanie w telefonie krótkiego kodu *127*53*1# i potwierdzenie przyciskiem ?zadzwoń?
6.4. wybór odpowiedniej opcji w Automatycznej Obsłudze Klienta pod numerem *620 (opłata za połączenie zgodna z obowiązującym Abonenta Cennikiem)
6.5. Twoje Menu tj. wybór na klawiaturze telefonu *127*# i potwierdzenie przyciskiem ?zadzwoń?."