Pomoc technniczna

 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:26)

Wiem, że w nju jest taka opcja ale zirytował mnie termin czekania na odpowiedź od kilku dni do miesiąca. Dziś podpisałem umowę z nju na abonament. Chciałem skonfigurować internet w telefonie wegług instrukcji pod dany model telefonu. Chodzi o telefon Samsung GT-S5830 Ace. Niestety 4 razy konfigurowałem według instrukcji i internet nadal nie działa. Uważam, że nju mogło popełniłnić błąd w opisie, gdyż ja telefon niedawno miałem w servisie i wszystko działa jak należy. Czekam na odpowiedź i pomoc w tej sprawie, pozdrawiam.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:27)

użytkownik numeru 513955393. A i dlaczego numer *620 nie jest dla mojego konta?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:46)

Tutaj masz parametry usługi do konfiguracji ręcznej http://ustaw.njumobile.pl/Information/ConfigurationParameters 


Powinno wystarczyć wpisanie:


nazwy użytkownika
hasła 
apn


W KOMUNIKACJASIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ jakie masz punkty dostępowe widoczne i jakie są ich ustawienia?


transmisja danych w ustawieniach jest włączona?


Co masz na myśli mówiąc że numer nie jest dla Twojego konta?

[edytowane przez sosen o 20:47 w dniu 2013-07-10]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:56)

"użyj danych pakietowych" jest włączone, a Internet GPRS jest wybrany (zielona kropka) 4 razy postępowałem według instrukcji dokładnie i nic. Jestem osobą która nie zwykła się łatwo poddawać, ale tutaj dokłanie wykonywałem wszystko tak jak zostało opisane w opisie.

Dzwoniąc pod numer słysze "dla twojego planu taryfowego, usługa jest niedostepna"

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~gość1373482560102

 

Pomoc technniczna (2013-07-10 20:57)

"użyj danych pakietowych" jest włączone, a Internet GPRS jest wybrany (zielona kropka) 4 razy postępowałem według instrukcji dokładnie i nic. Jestem osobą która nie zwykła się łatwo poddawać, ale tutaj dokłanie wykonywałem wszystko tak jak zostało opisane w opisie.

Dzwoniąc pod numer słysze "dla twojego planu taryfowego, usługa jest niedostepna"

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 21:00)

To jest nowy numer czy przeniesienie z innej sieci? Jest jakaś ikona przy zasięgu (E/3G/H)?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-07-10 21:24)

Możesz jeszcze spróbować zrobić test krzyżowy, przełóż kartę do innego telefonu i zobacz jak się zachowuje, ewentualnie inną kartę do Twojego telefonu, dzięki temu sprawdzisz czy problem leży po stronie karty czy telefonu

Co do problemów z połączeniem pod *620, możliwe, że dane nie odświeżyły się jeszcze na karcie i dlatego tak się dzieje, zazwyczaj takie odświeżenie trwa 24h

[edytowane przez pigula o 21:29 w dniu 2013-07-10]
odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2013-08-09 08:13)

Witam,
ja też mam problem z internetem. W lipcu wszystko działało. Z końcem miesiąca cisza. Wi-fi działa ale internet w nju już nie. Od 6 sierpnia jest nowy okres rozliczeniowy. Załadowałam 700MB i d.... Ustawienia raczej ok, tym bardziej, że w zeszłym miesiącu internet działał. Ktoś ma jakiś pomysł co jest nie tak?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~asik

 

Pomoc technniczna (2013-08-09 12:32)

Na facebooku Orange napisali, że są jakieś problemy z siecią i trudności w dostępie do neta, a jak wiadomo NJU korzysta z infrastruktury Orange więc utrudnienia pewnie dotyczą też kart w  NJU. Podobno trwają już prace naprawcze.

odpowiedź została zgłoszona do moderacji
 

Pomoc technniczna (2017-03-17 08:59)

witam ! jak ustawić internet w telefonie samsung a3 2016 rok

~kosmita82

odpowiedź

Pomoc technniczna | gość1373480769675 (10.07.2013, 20:57)

"użyj danych pakietowych" jest włączone, a Internet GPRS jest wybrany (zielona kropka) 4 razy postępowałem według instrukcji dokładnie i nic. Jestem osobą która nie zwykła się łatwo poddawać, ale tutaj dokłanie wykonywałem wszystko tak jak zostało opisane w opisie.

Dzwoniąc pod numer słysze "dla twojego planu taryfowego, usługa jest niedostepna"
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

89 gości i 0 zalogowanych użytkowników