forumnju z rachunkiemusługiJeden na wszystko - problem z uruchomieniem

Jeden na wszystko - problem z uruchomieniem

 

Jeden na wszystko - problem z uruchomieniem (2015-01-27 18:31)

W dniu 24.01.2015 po uprzednim wyłączeniu usługi "do komórkowych za 19", na co musiałem czekać do końca okresu rozliczeniowego, włączyłem usługę "jeden na wszystko", a dokładniej chciałem włączyć, ale od 24.01.2015 do dzisiaj usługa jest "w trakcie zmiany". Jest to trochę męczące, bo nie mogę swobodnie korzystać z usług, ponieważ obecnie mam podstawową taryfę nju z rachunkiem i mój ewentualny rachunek będzie dużo większy niż 39 zł. Jest to strasznie irytujące i denerwujące. Nie bardzo mam ochotę czekać do nowego okresu rozliczeniowego na włączenie nowej taryfy. Strasznie mnie to denerwuje, tym bardziej, że moja siostra która przeszła do nju i zleciła włączenie usługi "jeden na wszystko" miała uruchomioną tą usługę w ciągu kilku godzin. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć ile mam jeszcze czekać ? Bo szczerze mówiąc mam już dosyć czekania na coś co powinno zostać zrobione od ręki...

 

Jeden na wszystko - problem z uruchomieniem (2015-03-06 23:48)

U mnie podobnie, 01.03 włączyłem usługę, jest 06.03 i nadal w trakcie zmiany...

 

Jeden na wszystko - problem z uruchomieniem (2015-03-31 13:51)

Ja także mam taki problem, chciałem aktywować jeden na wszystko, okres rozliczeniowy jest do dzisiaj czyli 31.03, wyłączyłem usługę do komórkowych za 19 zł wczoraj czyli 30.03, więc dziś powinien aktywować usługę jeden na wszystko by od jutra z nowym okresem rozliczeniowym wszystko działało według nowej taryfy, a nadal mam status wyłączenia usługi do komórkowych na: w trakcie realizacji.
Jak długo się będzie realizował? Czy to takie trudne?

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

 

post został zablokowany przez moderatora

Przyczyna blokady:wymagana akceptacja treści odpowiedzi przez moderatora

~dyntffth

odpowiedź

Jeden na wszystko - problem z uruchomieniem | niedziel (27.01.2015, 18:31)

W dniu 24.01.2015 po uprzednim wyłączeniu usługi "do komórkowych za 19", na co musiałem czekać do końca okresu rozliczeniowego, włączyłem usługę "jeden na wszystko", a dokładniej chciałem włączyć, ale od 24.01.2015 do dzisiaj usługa jest "w trakcie zmiany". Jest to trochę męczące, bo nie mogę swobodnie korzystać z usług, ponieważ obecnie mam podstawową taryfę nju z rachunkiem i mój ewentualny rachunek będzie dużo większy niż 39 zł. Jest to strasznie irytujące i denerwujące. Nie bardzo mam ochotę czekać do nowego okresu rozliczeniowego na włączenie nowej taryfy. Strasznie mnie to denerwuje, tym bardziej, że moja siostra która przeszła do nju i zleciła włączenie usługi "jeden na wszystko" miała uruchomioną tą usługę w ciągu kilku godzin. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć ile mam jeszcze czekać ? Bo szczerze mówiąc mam już dosyć czekania na coś co powinno zostać zrobione od ręki...
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

89 gości i 1 zalogowanych użytkowników