Jeden na wszystko - problem z uruchomieniem | niedziel (27.01.2015, 18:31)
W dniu 24.01.2015 po uprzednim wyłączeniu usługi "do komórkowych za 19", na co musiałem czekać do końca okresu rozliczeniowego, włączyłem usługę "jeden na wszystko", a dokładniej chciałem włączyć, ale od 24.01.2015 do dzisiaj usługa jest "w trakcie zmiany". Jest to trochę męczące, bo nie mogę swobodnie korzystać z usług, ponieważ obecnie mam podstawową taryfę nju z rachunkiem i mój ewentualny rachunek będzie dużo większy niż 39 zł. Jest to strasznie irytujące i denerwujące. Nie bardzo mam ochotę czekać do nowego okresu rozliczeniowego na włączenie nowej taryfy. Strasznie mnie to denerwuje, tym bardziej, że moja siostra która przeszła do nju i zleciła włączenie usługi "jeden na wszystko" miała uruchomioną tą usługę w ciągu kilku godzin. Czy ktoś mógłby mi powiedzieć ile mam jeszcze czekać ? Bo szczerze mówiąc mam już dosyć czekania na coś co powinno zostać zrobione od ręki...