Testuję państwa ofertę na kartę, zanim zdecyduję się na abonament. Nie wszystkie informacje widoczne na moim koncie są dla mnie jasne, więc mam kilka pytań:
1. Kilka dni temu doładowałam swoje konto kwotą 5zł przez mTransfer. W zakładce "Historia doładowań" pojawia się ono jako "doładowanie reklamacyjne" - dlaczego?
2. Przez czas od doładowania korzystałam dosyć intensywnie z internetu - byłam więc zdziwiona, że nadal mam na koncie środki pozwalające na dalsze połączenia.
Zalogowałam się na swoje konto i otrzymałam informację, której nie rozumiem: z jednej strony w posumowaniu historii połączeń, po włączeniu filtra pokazującego samą tylko transmisję danych, pojawia się informacja, że "kwota brutto", za to zużycie wynosi 5.63, czyli więcej, niż wynosiła kwota samego doładowania.
Z drugiej strony san konta nadal wynosi 3,65 zł.
Byłam pewna, że przed doładowaniem zdążyłam wyzerować konto, bo nie mogłam już wykonywać żadnych połączeń ani korzystać z internetu. Dziwią mnie więc te informacje, które wydają się być sprzeczne ze sobą - będę więc wdzięczna za wyjaśnienie.
3.I kolejna sprawa, tym razem ostatnia - w zakładce "mój profil" -> "historia operacji" nie wyświetla się żadna moja aktywność, nawet, kiedy wybieram filtr doładowania - a przecież wykonałam już jedno doładowanie. Pojawia się informacja: "Brak historii operacji do wyświetlenia".
Odnoszę wrażenie, że państwa system nie działa poprawnie, dlatego będę wdzięczna za wyjaśnienia i rozwianie moich wątpliwości, bo chociaż oferta jest atrakcyjna i chcę się skusić na abonament, obawiam się kłopotów z naliczaniem należności.