Przeniesienie numeru, moj numer jest nieaktywny. | ~aleksandra (01.11.2014, 21:55)
Witam. Pod koniec sierpnia złożyłam wniosek o przeniesienie numeru do państwa sieci otrzymałam komplet dokumentów wraz z kartą. Otrzymaną kartę z numerem tymczasowym aktywowałam ale nie korzystałam z niej w oczekiwaniu na przeniesienie numeru.
Przeniesienie numeru na abonament z T-moblie do Nju mobile na abonament, data została wyznaczona 28 październik i w noc z 27/ 28 października moja stara karta została dezaktywowana.
Do dzisiaj oczekuje na aktywacje mojego przenoszonego numeru na nowej karcie, mimo że miały to być max 24 h. Na telefonie nie ma zasięgu i widnieje napis Tylko połączenia alarmowe.
Jest to mój jedyny numer dlatego nie mam możliwości skontaktować się z państwem również nie mogę zarejestrować się do systemu gdyż nie dostanę potwierdzenia sms.
Nie dostałam również od państwa żadnej informacji emailem o przebiegu procesu.
Obecnie przez kilka miesięcy przebywam w Hiszpanii nie wiem czy ma to wpływ na opóźnienie procesu. Proszę o jak najszybszą pomoc.