Trochę dzwonienia, szukania i pisania, ale udało się ogarnąć potrzebne informacje :)
Wznowienie procesu przeniesienia jest możliwe po wysłaniu zgłoszenia na adres przechodze.do@njumobile.pl
W
sytuacji, gdy przenosisz numer i zaznaczyłeś, że u obecnego operatora
korzystasz z oferty prepaid (na doładowania), a w rzeczywistości jest to
oferta abonamentowa, jest potrzeba wystawienia nowych dokumentów, aby
proces mógł zostać wznowiony. (oferta MIX w PLAY jest traktowana jak
postpaid)
W @ musisz potwierdzić, że jest to numer w ofercie
postpaid plus podać tryb rozwiązania umowy (tu znajdziesz info na temat
trybów rozwiązania umowy wypowiedzenie),
oraz napisać czy możesz odesłać nowe dokumenty drogą @ czy nie. Jak
możesz @ odesłać dokumenty, to dostaniesz kolejną wiadomość gdzie będą
gotowe dokumenty, które drukujesz, wypełniasz, skanujesz i odsyłasz. Jak
nie dasz rady tego zrobić to wysyłają kuriera do Ciebie z dokumentami.
Oczywiście nie zapomnij podać numeru który przenosisz i swoich danych.
Jeżeli
rozpocząłeś proces przenoszenia dla postpaid, a powinien być dla
prepaid to wystarczy, że prześlesz im @ z info, że jest to prepaid i
podasz datę przeniesienia (min. 3 dni robocze) i w tej sytuacji nie
musisz już wypełniać żadnych dokumentów.
[edytowane przez pigula o 09:52 w dniu 2013-08-07]