trio i billing | ianus72 (27.12.2021, 18:36)
<div>Mam pytanie do osób korzystających z abonamentu "trio":</div><div>
</div><div>Dwa miesiące temu dołączyłem trzeci numer i mam problem z billingiem.</div><div>Wykaz
połączeń dla tego numeru nie zawiera czasu połączenia tylko przy każdym
połączeniu jest 1 (1 połączenie). Brak też informacji o łącznym czasie
połączeń z tego numeru - 40 połączeń to czas 40 (zapewne sztuk).</div><div>
</div><div>Sprawa
była zgłoszona miesiąc temu w trybie reklamacji. nju przyznało, że jest
błąd, przesłano mi właściwy wykaz połączeń i po miesiącu znowu billing
bez czasu połączeń.</div><div>
</div>Pytanie właściwe: Czy wszyscy posiadacze trzeciego numeru za 19 zł w usłudze trio tak mają czy to jednak błąd jednostkowy?