to jest odpowiedź na post:
<div>No to podsumowanie po otrzymaniu faktury:</div><div>1. Nju włożone do tel jako sim1</div><div>2. Do danych ustawiona sim2 (orange)</div><div>3. Wyłączona transmisja danych dla sim1 w ustawieniach telefonu</div><div>...</div><div>4. Na fakturze 16 połączeń po 100kB na kwotę 32 grosze brutto (za 10 dni)</div><div>...</div><div>5. W nowym okresie rozliczeniowym już 2 kolejne połączenia po 100kB...</div><div>
</div><div>Ja wiem, śmieszne grosze i nie twierdzę, że to wina nju, ale coś nie działa, albo nju albo mój telefon...
</div>
Jak piszesz może być to wina telefonu , bo jeśli masz włączą funkcje inteligentnego przełączania między kartami sim do obsługi transmisji danych . T w tym wypadku może to nie zadziałało prawidłowo . Bo karty sim powinny być wydane przez dwóch różnych operatorów , a orange i nju to w praktyce ten sam operator.