Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Ostatnio został skradziony mój telefon, więc wysłałam zlecenie o wysłanie nowej karty SIM. Czekam bardzo długo, a status mego zlecenia nadal widnieje jako "nowy". Zastanawiam się nad przejściem do sieci Play. Mam nadzieję że coś z tym zrobicie.
Jak sprawdzić stautus takiego zlecenia?
Ja rowniez chcialabym sie dowiedziec cos wiecej na ten temat... Wyslalam zlecenie o nowa sim a tu nic... jak sprawdzic status i ile to trwa??
Obsługa klienta w nju mobile jest beznadziejna - zero informacji, wyjątkowo długi czas oczekiwania na zwykłą wymianę karty, na infolinii nikt nic nie wie. Odradzam wszystkim. Jeżeli narzekaliście na orange, to nju mobile jest 2 razy gorsze.
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
118 gości i 0 zalogowanych użytkowników