Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Witam mam problem z przejsciem z nju na karte na abonament, bo po podsumowaniu zamowienia przy próbie klikniecia przycisku potwierdzam i zamawiam strona przenosi ciągle do podsumowania zamówienia. Pomoże ktoś rozwiązać problem?
Sprawdz czy podajesz te same dane , ktore podałeś przy rejestracji w niu na karte.
dane takie same i ciągle przenosi na strone z superpinem, danymi do umowy i zgodami
Po co właściwie przechodzisz całą scieżke zmiany na abonament . Jeśli posiadasz założone konto w niju to logując się na swoje konto możesz aktywować dowolny abonament .
Hej :) Wyczyść pliki cookies i historię przeglądania, zamknij przeglądarkę i ponownie uruchom. Jak to nie pomoże skontaktuj się z BOK pod numerem *610 (690610610 z numeru w innej sieci). Pozdrawiam :)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
87 gości i 0 zalogowanych użytkowników