to jest odpowiedź na post:
<span class="messageBody"><span class="userContent">To moj problem opisany na fanpage nju mobile.<span class="messageBody"><span class="userContent">
<span class="messageBody"><span class="userContent">Czekam juz okolo 40h na przeniesienie numeru z T-mobile do nju. Stara karta z T-mobile wciaz dziala. Numer tymczasowy po 40h jest (ponoc tylko nju zerowy tam działa) wciaz aktywny. Na stronie ze statusem oferty mam napisane, ze jest to nju buzz. Przed chwila dostalem na numer tymczasowy sms 'Witaj w ofercie nju zerowy'... Status oferty to 'zamkniety' co rzekomo włączyło moj numer w nju mobile. Nie dostalem informacji o odmowie przeniesienia, ani o sukcesie. Ani na meil ani na SMS jak prosiłem. Dzien przeniesienia numeru to 3 dni temu (8.1.2014).
Pisalem z konsultantem o tym wczoraj to mi kazal meil napisac na 'przechodze.do@njumobile.pl' wiec to zrobilem wczoraj okolo 21:00. Tam tez nikt nie raczył odpisac.
Zaczynam tracic cierpliwosc.
<span class="messageBody"><span class="userContent">
<span class="messageBody"><span class="userContent">
<span class="messageBody"><span class="userContent">Konsultant odesłał mnie do napisania meila.
<span class="messageBody"><span class="userContent">Na meil nikt nie odpisuje.
Z fanpage nju mobile odesłano mnie tutaj... Stad gdzie odsyłają?!
To juz nie jest smieszne, naprawde. Niechaj ktos odpowiedzialny za te problemy w koncu wykona swoją pracę :/