Próbowałem zmienić limit na usługi premium i ustawić go na 0zł. Chciałem to zrobić przez www (njumobile.pl>moje konto>usługi). Niestety w polu "Limit w PLN" można wpisać tylko wartość 35. Każda inna wartość (w szczególności "0") znika z tego pola po wyjściu z pola albo po kliknięciu na przycisk "aktuwuj usługę". Czy da radę to jakoś obejść/naprawić? Dodatkowo: Czy można to zrobić za pomocą kodu USSD? Nie mam ochoty płacić za kontakt z infolinią tylko dlatego, że strona ma błąd.
<span >Na stronie <a href="https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,uslugi-premium-rate" >https://www.njumobile.pl/obsluga/uslugi,uslugi-premium-rate <span >jest informacja:
<h4 class="section-title" ><span class="icon-before-switch-on">Zmiana w zakresie świadczenia usług premium rate od 12.12.2018</h4>Dla usług o podwyższonej opłacie możesz ustawić następujące limity: 0 zł, 35 zł, 100 zł, 200 zł, jak też dowolnie wybrany przez Ciebie limit, zaokrąglony do 1 zł, od 0 zł do wartości Limitu Maksymalnego, o którym mowa poniżej.
<span > <font color="#00273f">Czyli powinno się dać ustawić 0zł.</font>