forumnju z rachunkiemofertaPakiet 9 GB włącozny bez zgody.

Pakiet 9 GB włącozny bez zgody.

 

Pakiet 9 GB włącozny bez zgody. (2019-09-11 10:18)

Mam zestaw NJU w parze. Właśnie w aplikacji włączyłem na moim dodatkowym numerze JEDEN dodatkowy pakiet danych 9 gb. Sprawdzam podgląd i widzę włączone DWA PAKIETY. Do tej pory włączałem krótkim kodem na pierwszym numerze. Czy aplikacja wymusza takie działanie i generuje koszty klientowi?... Przecież nie włączałem dwóch pakietów! Co zrobić, by anulować drugi pakiet i nie płacić za drugi pakiet włączony bez mojej zgody?

 

Pakiet 9 GB włącozny bez zgody. (2019-09-11 13:07)

Cześć :) To jest forum użytkowników nju. Wyślij reklamację w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Miłego dnia :) 

odpowiedź

Pakiet 9 GB włącozny bez zgody. | pilotka (11.09.2019, 13:07)

Cześć :) To jest forum użytkowników nju. Wyślij reklamację w tej sprawie do Biura Obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny po zalogowaniu na konto nju mobile. Miłego dnia :) 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

60 gości i 0 zalogowanych użytkowników