forumnju na kartęoferta"spryt" NJU Mobile przy aktualizacji oferty na kartę za 29 zł

"spryt" NJU Mobile przy aktualizacji oferty na kartę za 29 zł

 

"spryt" NJU Mobile przy aktualizacji oferty na kartę za 29 zł (2019-06-26 19:26)


<font color="#00273f"><span >Jestem klientem NJU od niemal 3 lat, od początku w ofercie "wszystko komórkowe w nju na kartę"  za 29 zł miesięcznie.  Po pewnym czasie z zadowoleniem zauważyłem,  że za te 29 zł oferujecie dodatkowo darmowe rozmowy na numery stacjonarne, pod nowym szyldem "wszystko za nie więcej niż 29 zł". A że innej usługi odpowiadającej tej poprzedniej  w menu głównym nie było, więc uznałem to naturalnie za upgrade, jak to co jakiś czas bywa w przypadku ofert pre-paid.  Niedawno jednak odkryłem, że rozmowy stacjonarne nadal niestety kosztują mnie do 10 zł miesięcznie, a dopiero grzebiąc głębiej w waszych usługach zauważyłem, że za tą samą cenę 29 zł funkcjonują 2 niemal identyczne oferty:  jedna starsza, gorsza dla klienta i druga nowa, lepsza.</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >Taki sposób aktualizacji oferty na kartę jest dla mnie rozczarowujący, gdyż w wyrachowany sposób wykorzystujecie różnice w ogólnym postrzeganiu ofert z umową (gdzie dane warunki akceptuje się na określony czas) a ofert pre-paid, gdzie aktualizacja oferty na nieco lepszą obejmuje na ogół wszystkich korzystających z tej oferty.  "Sprytna" strategia - zaoferować lepsze warunki mające skusić potencjalnych nowych klientów i jednocześnie  liczyć, że wielu dotychczasowych klientów nie zorientuje się, że nie są wcale tymi warunkami automatycznie objęci. Nawet sposób ekspozycji dwóch wariantów tej oferty na waszej stronie www na to wskazuje (sprawienie ogólnego wrażenia, że stary warunki już nie obowiązują).   Jednak chyba strategia ta już nie jest tak sprytna, gdy wielu z tych klientów się zorientuje, że obdarzyło waszą markę zbyt dużą dozą zaufania, co prowadziło  do przepłacania za usługi lub nie korzystania z lepszych alternatyw.</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >Ale wy twierdzicie, że to nie była aktualizacja oferty, ale całkowicie nowa oferta -  co jest oczywistą bzdurą, skoro oferty są identyczne, a różnicę stanowi jedynie dodatkowy bonus w tej zaktualizowanej.  I czy ktoś by protestował, będąc automatycznie przeniesionym do usługi o nieco innej nazwie, a oferującej to samo i jeszcze coś dodatkowo za darmo? Oczywiście, że nie. </font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span > Czy dla starych klientów ma to być kara za "brak spostrzegawczości" albo za nie wyrażenie zgody na nękanie nas wiadomościami o ciągłych zmianach ofert, tak jak mi sugerują to pracownicy BOK??? Niech będzie. W takim razie pozwolę sobie wykazać się dla odmiany odrobiną spostrzegawczości  - jeden z konkurentów nju oferuje to samo co w usłudze "wszystko komórkowe" oraz od razu, bez czekania 2 lat - 30GB transferu danych, a to wszystko za jedyne 20 zł miesięcznie.  I chyba czas, żeby za takie postępowanie wobec stałych klientów odpowiednio was nagrodzić.</font>

~adiemus

odpowiedź

" | spryt" ( NJU Mobile przy aktualizacji oferty na kartę za 29 zł)


<font color="#00273f"><span >Jestem klientem NJU od niemal 3 lat, od początku w ofercie "wszystko komórkowe w nju na kartę"  za 29 zł miesięcznie.  Po pewnym czasie z zadowoleniem zauważyłem,  że za te 29 zł oferujecie dodatkowo darmowe rozmowy na numery stacjonarne, pod nowym szyldem "wszystko za nie więcej niż 29 zł". A że innej usługi odpowiadającej tej poprzedniej  w menu głównym nie było, więc uznałem to naturalnie za upgrade, jak to co jakiś czas bywa w przypadku ofert pre-paid.  Niedawno jednak odkryłem, że rozmowy stacjonarne nadal niestety kosztują mnie do 10 zł miesięcznie, a dopiero grzebiąc głębiej w waszych usługach zauważyłem, że za tą samą cenę 29 zł funkcjonują 2 niemal identyczne oferty:  jedna starsza, gorsza dla klienta i druga nowa, lepsza.</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >Taki sposób aktualizacji oferty na kartę jest dla mnie rozczarowujący, gdyż w wyrachowany sposób wykorzystujecie różnice w ogólnym postrzeganiu ofert z umową (gdzie dane warunki akceptuje się na określony czas) a ofert pre-paid, gdzie aktualizacja oferty na nieco lepszą obejmuje na ogół wszystkich korzystających z tej oferty.  "Sprytna" strategia - zaoferować lepsze warunki mające skusić potencjalnych nowych klientów i jednocześnie  liczyć, że wielu dotychczasowych klientów nie zorientuje się, że nie są wcale tymi warunkami automatycznie objęci. Nawet sposób ekspozycji dwóch wariantów tej oferty na waszej stronie www na to wskazuje (sprawienie ogólnego wrażenia, że stary warunki już nie obowiązują).   Jednak chyba strategia ta już nie jest tak sprytna, gdy wielu z tych klientów się zorientuje, że obdarzyło waszą markę zbyt dużą dozą zaufania, co prowadziło  do przepłacania za usługi lub nie korzystania z lepszych alternatyw.</font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span >Ale wy twierdzicie, że to nie była aktualizacja oferty, ale całkowicie nowa oferta -  co jest oczywistą bzdurą, skoro oferty są identyczne, a różnicę stanowi jedynie dodatkowy bonus w tej zaktualizowanej.  I czy ktoś by protestował, będąc automatycznie przeniesionym do usługi o nieco innej nazwie, a oferującej to samo i jeszcze coś dodatkowo za darmo? Oczywiście, że nie. </font>
<font color="#00273f"><span >
</font>
<font color="#00273f"><span > Czy dla starych klientów ma to być kara za "brak spostrzegawczości" albo za nie wyrażenie zgody na nękanie nas wiadomościami o ciągłych zmianach ofert, tak jak mi sugerują to pracownicy BOK??? Niech będzie. W takim razie pozwolę sobie wykazać się dla odmiany odrobiną spostrzegawczości  - jeden z konkurentów nju oferuje to samo co w usłudze "wszystko komórkowe" oraz od razu, bez czekania 2 lat - 30GB transferu danych, a to wszystko za jedyne 20 zł miesięcznie.  I chyba czas, żeby za takie postępowanie wobec stałych klientów odpowiednio was nagrodzić.</font>
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

82 gości i 0 zalogowanych użytkowników