Zainteresowany

 

Zainteresowany (2019-01-31 12:58)

Hej.


Mam kilka pytań odnośnie nju i proszę użytkowników o odpowiedź.


1.  Po jakim czasie od chęci przeniesienia numeru do nju następuje aktywacja, a co za tym idzie, po jakim czasie rozpocznie się okres rozliczeniowy.
2. Czy włączenie usługi "im dłużej, tym lepiej" niesie z sobą jakieś dodatkowe koszty?
3. Czy kwota abonamentu 39 zł. jest maksymalną kwotą, czy rachunek zostanie wzbogacony o jakieś ukryte dodatkowe koszty?
4. Jak u Was z zasięgiem i prędkością internetu?
5. Na ile przed końcem obecnego zobowiązania u swojego operatora można zgłosić chęć przeniesienia numeru?
6. Czy są jakieś problemy przy wypowiedzeniu umowy nju?




Dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

~zainteresowany

 

Zainteresowany (2019-01-31 13:27)

Cześć :) 1. Aktywacja numeru tymczasowego to kwestia paru dni. Kurier DPD doręcza przesyłkę od 3-5 dni roboczych, w ciągu 48 godzin od podpisania umowy <span >umer zostanie aktywowany. Można też przyspieszyć aktywację wpisując kod aktywacyjny, który otrzymasz po złożeniu zamówienia. Okres rozliczeniowy jest to najczęściej pierwszy okres po podpisaniu umowy, ale jeżeli będzie zbyt wielu klientów przydzielonych do jednego billu, wtedy kolejny. 2) Usługa "Im dłużej, tym lepiej" jest bezpłatna i przynosi same korzyści :) 3) Koszty nie są ukryte, wraz z umową dostajesz regulamin, który warto przeczytać, bo np. SMS-specjalne czy infolinie są dodatkowo płatne. 4) Nju bazuje na nadajnikach Orange, zasięg oczywiście zależy od lokalizacji 5) Na 120 dni 6) Nie ma żadnych problemów, umowa jest na czas nieokreślony, więc w każdej chwili można ją wypowiedzieć, z zachowaniem pełnego okresu rozliczeniowego wypowiedzenia. Pozdrawiam.

 

Zainteresowany (2019-02-02 22:28)

to jest odpowiedź na post:

Cześć :) 1. Aktywacja numeru tymczasowego to kwestia paru dni. Kurier DPD doręcza przesyłkę od 3-5 dni roboczych, w ciągu 48 godzin od podpisania umowy numer zostanie aktywowany. Można też przyspieszyć aktywację wpisując kod aktywacyjny, który otrzymasz po złożeniu zamówienia. Okres rozliczeniowy jest to najczęściej pierwszy okres po podpisaniu umowy, ale jeżeli będzie zbyt wielu klientów przydzielonych do jednego billu, wtedy kolejny. 2) Usługa "Im dłużej, tym lepiej" jest bezpłatna i przynosi same korzyści :) 3) Koszty nie są ukryte, wraz z umową dostajesz regulamin, który warto przeczytać, bo np. SMS-specjalne czy infolinie są dodatkowo płatne. 4) Nju bazuje na nadajnikach Orange, zasięg oczywiście zależy od lokalizacji 5) Na 120 dni 6) Nie ma żadnych problemów, umowa jest na czas nieokreślony, więc w każdej chwili można ją wypowiedzieć, z zachowaniem pełnego okresu rozliczeniowego wypowiedzenia. Pozdrawiam.



Kilka uwag:
1. Aktywacja nowego numeru tymczasowego następuje w ciągu 48h od podpisania umowy tylko przy przenoszeniu numeru z abonamentu od innego operatora (i jeśli klient wyrazi zgodę na natychmiastową aktywację numeru!). Przy ofertach na kartę u innych operatorów oraz na kartę jak i na abonament w Orange wygląda to inaczej - aby nie wprowadzić osoby zainteresowanej w błąd należy najpierw dopytać skąd przenosi numer.  Pierwszy okres rozliczeniowy zawsze jest niepełny. A oficjalna wersja dostarczenia umowy to 2-5 dni roboczych.
5. To samo co wcześniej. Jeśli jest to umowa z innym operatorem na abonament, to można złożyć zamówienie na przeniesienie numeru jeśli do jej końca pozostało mniej niż 120 dni. Jeśli jest to mix albo numer w abonamencie Orange jest inaczej.  Przekazując taką informację o 120 dniach bez dopytania się o szczegóły klient jest narażany na koszty poprzez wcześniejsze zerwanie umowy lub na odrzucenie zamówienia. 

~korekta

 

Zainteresowany (2019-02-02 23:03)

to jest odpowiedź na post:



Kilka uwag:
1. Aktywacja nowego numeru tymczasowego następuje w ciągu 48h od podpisania umowy tylko przy przenoszeniu numeru z abonamentu od innego operatora (i jeśli klient wyrazi zgodę na natychmiastową aktywację numeru!). Przy ofertach na kartę u innych operatorów oraz na kartę jak i na abonament w Orange wygląda to inaczej - aby nie wprowadzić osoby zainteresowanej w błąd należy najpierw dopytać skąd przenosi numer.  Pierwszy okres rozliczeniowy zawsze jest niepełny. A oficjalna wersja dostarczenia umowy to 2-5 dni roboczych.
5. To samo co wcześniej. Jeśli jest to umowa z innym operatorem na abonament, to można złożyć zamówienie na przeniesienie numeru jeśli do jej końca pozostało mniej niż 120 dni. Jeśli jest to mix albo numer w abonamencie Orange jest inaczej.  Przekazując taką informację o 120 dniach bez dopytania się o szczegóły klient jest narażany na koszty poprzez wcześniejsze zerwanie umowy lub na odrzucenie zamówienia. 




Może przeczytaj najpierw różnice między przeniesieniem numeru, a migracją i regulaminy w obydwu przypadkach, bo to zupełnie inne sprawy, które mylisz. Pytanie było o przeniesienie, a nie migrację. Skoro jest zobowiązanie to należy raczej domniemywać, źe jest umowa.  Jaka oficjalna wersja i skąd wziąłeś, że kurier przyjeżdża do dwóch dni roboczych, skoro do trzech jest weryfikacja wniosku?  Może zapoznaj się z informacjami na stronie odnośnie przeniesienia numeru, bo w takim razie strona nju odnośnie przeniesienia wprowadza w błąd, bo nic nie mówi o migracji: <font color="#5c5c5c">https://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,przeniesienie-numeru-do-nju-mobile.</font>

~dokorekty

 

Zainteresowany (2019-02-03 01:01)

to jest odpowiedź na post:




Może przeczytaj najpierw różnice między przeniesieniem numeru, a migracją i regulaminy w obydwu przypadkach, bo to zupełnie inne sprawy, które mylisz. Pytanie było o przeniesienie, a nie migrację. Skoro jest zobowiązanie to należy raczej domniemywać, źe jest umowa.  Jaka oficjalna wersja i skąd wziąłeś, że kurier przyjeżdża do dwóch dni roboczych, skoro do trzech jest weryfikacja wniosku?  Może zapoznaj się z informacjami na stronie odnośnie przeniesienia numeru, bo w takim razie strona nju odnośnie przeniesienia wprowadza w błąd, bo nic nie mówi o migracji: <font color="#5c5c5c">https://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,przeniesienie-numeru-do-nju-mobile.</font>




"Termin realizacji dostawy wynosi od dwóch (2) do dziesięciu (10) dni roboczych, licząc od dnia skutecznego przesłania do Orange Polska przez Klienta prawidłowo złożonego zamówienia." Regulamin sklepu internetowego. No i w każdym kontakcie z infolinią sprzedażową lub czatem jest mowa o tych 2 dniach roboczych. Czy w takim razie pracownicy przekazują nieprawdziwe informacje. 
Dodatkowo zakładam, że przeciętny potencjalny klient nie zna dokładnej różnicy między migracją a procesem mnp. I jeśli jest zobowiązane to może być też mix, nie abonament. 

~korekta

 

Zainteresowany (2019-02-03 10:48)

Oficjalna wersja to jest od 3 do 5 dni roboczych i taka jest na stronie, Nie przeczytałeś nadal zamieszczonego linku, tam są odpowiedzi nju na najczęściej zadawane pytania i jak byk dwukrotnie jest zamieszczona informacja, że od złożenia zamówienia kurier doręcza przesyłkę od  3 do 5 dni roboczych i ja mam takie potwierdzenie od pracowników. Zresztą, jakie ma to znaczenie od 2 czy 3 dni,  skoro to zakładany termin i nikt poważny na 100 procent nie obieca ci, że kurier doręczy paczkę w 2 dni, jak to zależy od wielu czynników między innymi od ilości zleceń? Czyli ty też coś zakładasz, brak rozeznania w temacie klienta? Dobra, można założyć, że nie wie co to migracja i określa to jako przeniesienie.  Zainteresowany jednak napisał o aktywacji numeru, co chce aktywować? Numer, który już jest aktywny w Orange czy może drogą dedukcji tymczasowy, który otrzymuje tylko przy przeniesieniu, a nie migracji. Tak samo drogą dedukcji zobowiązanie zawsze oznacza umowę, a ty coś piszesz wcześniej o karcie. Przy okazji podaj źródło odnośnie czasu aktywacji numeru przenoszonego z karty po podpisaniu umowy, bo to ciekawe. Dalej zainteresowany pisał, że przenosi numer od innego operatora , co nie ma miejsca przy migracji, operator zostaje bez zmian.Zdziwisz się, ale mix to też umowa np. w Plusie i Orange i wniosek możesz złożyć na 120 dni przed jej zakończeniem. Oto informacja ze strony Plusa:  J<span >eśli obecnie posiadasz usługę na abonament lub mix, możesz złożyć zamówienie już 120 dni przed końcem umowy u obecnego operatora.  Te skorygowane informacje, coś nijak się mają do rzeczywistości.Tak na marginesie, czemu sam nie dopytasz zainteresowanego, tylko pouczasz innych. Nic nie stoi na przeszkodzie skoro tak ochoczo dokonujesz korekt byś też udzielał informacji, bo jakoś w innych wątkach aktywności brak.

~dokorekty

odpowiedź

Zainteresowany | ~korekta (02.02.2019, 22:28)



Kilka uwag:
1. Aktywacja nowego numeru tymczasowego następuje w ciągu 48h od podpisania umowy tylko przy przenoszeniu numeru z abonamentu od innego operatora (i jeśli klient wyrazi zgodę na natychmiastową aktywację numeru!). Przy ofertach na kartę u innych operatorów oraz na kartę jak i na abonament w Orange wygląda to inaczej - aby nie wprowadzić osoby zainteresowanej w błąd należy najpierw dopytać skąd przenosi numer.  Pierwszy okres rozliczeniowy zawsze jest niepełny. A oficjalna wersja dostarczenia umowy to 2-5 dni roboczych.
5. To samo co wcześniej. Jeśli jest to umowa z innym operatorem na abonament, to można złożyć zamówienie na przeniesienie numeru jeśli do jej końca pozostało mniej niż 120 dni. Jeśli jest to mix albo numer w abonamencie Orange jest inaczej.  Przekazując taką informację o 120 dniach bez dopytania się o szczegóły klient jest narażany na koszty poprzez wcześniejsze zerwanie umowy lub na odrzucenie zamówienia. 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

95 gości i 0 zalogowanych użytkowników