to jest odpowiedź na post:
A czytałeś to? :
http://www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci,platnosc-online-w-nju-mobile
Piszą, że na fakturze trzeba kliknąć "ikonę płatności on-line". Mam "normalnego" Adobe Readera lecz u mnie takiej ikony nie widzę. Ale być może dlatego jej nie ma, ponieważ mam założone polecenie zapłaty. Link widoczny na fakturze "www.njumobile.pl/obsluga/faktury-i-platnosci" działa, tzn. przenosi z pdf-a do przeglądarki i na odpowiednią stronę.
Tak, czytałem to i nic konkretnego z tego nie wynika. Pierwszy wers każe kliknąć w link (jest u mnie na fakturze ale nie jest aktywny) a reszta wyjaśnień to łopatologia spod znaku "w tym okienku kliknij to a w tamtym to". Od obsługi NJU oczekuję konkretnej odpowiedzi, np. "do działania płatności on-line konieczne jest zainstalowanie Adobe Readera w wersji fafnastej i dostęp do sieci internet". Widzę jednak że, konkurencyjne ceny usług sieć osiągnęła redukując kompetentny personel do minimum... Może jednak ktoś z tej grupy "minimum" tu kiedyś zabłądzi? Bo może chodzić tylko o odblokowanie jakiejś funkcji w foxit.