forumstrona www, moje kontomoje kontoZonk: zagubiony telefon - brak dostępu do konta - nie mogę złożyć wniosku o nową kartę

Zonk: zagubiony telefon - brak dostępu do konta - nie mogę złożyć wniosku o nową kartę

 

Zonk: zagubiony telefon - brak dostępu do konta - nie mogę złożyć wniosku o nową kartę (2017-11-23 02:27)

Witam,

Jak w temacie: zgubiłem telefon, żeby dostać nową kartę SIM muszę się zalogować. Zapomniałem hasła. Żeby odzyskać hasło wysyłają mi SMS-a z hasłem-numerem na telefon, który zgubiłem.

Jestem bez wyjścia.

Co robić?

~kandul

 

Zonk: zagubiony telefon - brak dostępu do konta - nie mogę złożyć wniosku o nową kartę (2018-08-18 02:35)

Mam ten sam problem 

~prezes

 

Zonk: zagubiony telefon - brak dostępu do konta - nie mogę złożyć wniosku o nową kartę (2018-08-18 10:19)

Pozostaje zadzwonić z innego numeru do bok pod numer 690610610. A w przyszłości wyłączyć dodatkową autoryzację SMS na koncie nju mobile. Wówczas będzie możliwość wysłania kodu PUK na adres e-mail.

odpowiedź

Zonk: zagubiony telefon - brak dostępu do konta - nie mogę złożyć wniosku o nową kartę | ~prezes (18.08.2018, 02:35)

Mam ten sam problem 
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

78 gości i 0 zalogowanych użytkowników