Masz abonament, na kartę lub internet mobilny ?
przejdź do kontana njumobile.pl
Masz subskrypcję lub światłowód ?
przejdź do kontana nju.pl
Tak jak w temacie. To zaczyna się robić męczące nie mogę używać telefonu 2 dzień bo nie widzi mi się płacić normalnych stawek bez pakietów za rozmowy i internet. Próbowałem wszystkimi sposobami. Gdy wysłałem sms to w odpowiedzi dostałem "Włączenie usługi mozliwe jest po doladowaniu konta za min. 5zł. Doladuj konto i zlec aktywacje uslugi ponownie." Tyle że ja doładowałem to co mam więcej zrobić....?
spokojnie, ja czekałem od 11.06 8:30 do dzisiaj 14:54 Ta sieć działa jakby chciała, a nie mogła...
Tutaj nikt nie sprawdzi, co może być przyczyną braku aktywacji usługi i pojawiania się takiego komunikatu, napisz do NJU przez formularz lub zadzwoń i zapytaj co się dzieje, tam sprawdzą czy było doładowanie i ewentualnie zlecą ręczną aktywację usługi
Witam, niestety mimo posiadania środków na koncie nie mogę aktywować usługi do wszystkich. zostałem odesłany przez BOK do administratora usługi, który zamknął zgłoszenie techniczne. bok nie potrafi powiedzieć kiedy i czy w ogóle będzie można włączyć te usługe, czuję się OSZUKANY. I SPRAWY TAK NIE ZOSTAWIĘ.!
Witam, Ja też nie mogę dziś aktywowac usługi "do wszystkich".Konto doładowane za 25 zł i co... - nic.Nawet zwrotnego smsa nie dostałem, że coś tam się dzieje....Ładna mi sieć, totalna kompromitacja !!!
Odnośnie powyższego wpisu.Ruszyło, jak z kopyta...Pakiet aktywowany :)
to samo mam.. paranoja..
też mam to samo, tyle co zakupiłem starter za 5, potem doładowanie za 10 - nie załącza usługi, więc dołożyłem za 5, dalej to samo, teraz za 25 i ciągle odpowiedź esemesem "doładuj za 5 i aktywuj usługę"...to nju to jakaś kolejna kpina firmy Orange!
jakoś samo zaskoczyło po dwóch martwych dniach, uraa ;)
Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.
103 gości i 0 zalogowanych użytkowników