Dziś dostałem ZONKa czyli fakturę z Nju czyli z ORANGE ( jakże polskiej firmy :/ ).
I co?
Zamiast standard kwoty mam 2x wyższą.
Dlaczego?
Bo dałem się zwieść, choć jestem ostrożny. Zaufałem niedopowiedzianym jak zwykle reklamom oraz półprawdom na stronach operatora i jego wprowadzającym w błąd komunikatom.
Jedna rozmowa z Francją z Polski (numer polski na francuski) i wyjęli mi z kieszeni extra 40 dychy.
Czy w innym, ale zachodnim kraju UE, robiono by sobie kpiny z klientów?
Bezczelnie wprowadzając ich mocną sugestią w błędne przeświadczenie , że "teraz w UE jak Polsce".
To jest wprowadzanie ludzi w błąd z pełna premedytacją!!!
I ja się pytam dlaczego mnie, traktuje się, jak człowieka drugiej kategorii? Takiego którego można oszukiwać "będąc na prawie", łżąc prosto w oczy, łupiąc i śmiejąc się z niego bo głupek czegoś nie doczytał i zaufał temu co mówi ktoś inny.
Czy ja mam zawsze traktować innych jak tych którzy chcą mnie oszukać i wykorzystać? To nie jest normalne.
Ja się pytam gdzie wasza uczciwość? Gdzie wasza godność i honor?
Dlaczego traktujecie nas jak dzikusów i pariasów Europy?
Bo tak wolno było?
Bo wam na to pozwalano?
Teraz tak nie wolno! Ja się na to nie zgadzam!
I pozostałym Polakom sugeruję to samo...