ZAMÓWIENIE

 

ZAMÓWIENIE (2013-11-15 01:01)

WŁAŚNIE ZAMAWIALAM PRZENIESIENIE NUMERU I NIE ZAZNACZYLAM JEDNEJ ZGODY -PRZEOCZYLAM JA....CZY MOGE TO TERAZ ZMIENIC?

odpowiedź została zgłoszona do moderacji

~kik

 

ZAMÓWIENIE (2013-11-15 15:27)

Raczej nie, bo zamówienie zostało już złożone, zmian można dokonywać dopiero po odebraniu zamówionego numeru.

 

ZAMÓWIENIE (2013-11-15 20:35)

Ja nie zaznaczyłem opcji E-faktury za pierwszym razem i zadzwoniłem do konsultanta który anulował zamówienie. Zamówienie złożyłem jeszcze raz, wszystko już zaznaczając.

odpowiedź

ZAMÓWIENIE | s-krobek (15.11.2013, 20:35)

Ja nie zaznaczyłem opcji E-faktury za pierwszym razem i zadzwoniłem do konsultanta który anulował zamówienie. Zamówienie złożyłem jeszcze raz, wszystko już zaznaczając.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

135 gości i 0 zalogowanych użytkowników