forumnju z rachunkiemusługiObsługa klienta w nju mobile to porażka!

Obsługa klienta w nju mobile to porażka!

 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-10 19:55)

Witam,

Chciałam pomóc mojemu partnerowi który jest obcokrajowcem przenieść numer do nju. Nie ma on polskiego dowodu, ale jego nr jest zarejestrowany, posiada też numer PESEL.
Niestety mimo usilnych prób od 2 tygodni nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Nikt nie odpisał na jego maila; na infolinii uzyskałam informację, że trzeba się kontaktować na chacie; na chacie nikt nie odpowiada na nasze zapytania!! Kiedy zadzwoniłam na infolinię jeszcze raz żeby uzyskać jakąś pomoc skoro na czacie nikt nie odpowiada, usłyszałam informację, że nic nie można zrobić, tylko czekać!!

NIE POLECAM. Cała sytuacja skutecznie nas zniechęciła do nju mobile.


~zniecheceni

 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-10 20:41)

Nie wiem czy przejście do Nju dalej Cię interesuje, bo widzę, że jesteś zniechęcona, ale jest pewien sposób by ominąć walkę z BOK Nju. Przynajmniej do tej pory to działało. Mianowicie:


Idźcie z partnerem do salonu Orange, przenieście numer do Orange, u nich załatwicie wszystkie formalności bo mają bardziej ludzkie procedury. Gdy numer będzie już w pełni aktywowany w Orange, wyślijcie SMS o tresci Nju pod numer 601, odczekajcie chwilę i zresetujcie telefon. Numer zostanie migrowany do Nju automatycznie :)

 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-11 11:35)

@ciajus
ale ten sposób zadziała w odniesieniu do pre-paida a w przypadku Nju z rachunkiem i tak może być problem.
Ja bym spróbował załatwić sprawę z pomocą UKE.

 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-11 22:57)

@nju_klient
Oficjalna odpowiedź na profilu FB:
", przeniesienie jest możliwe jedynie w następujący sposób. 
Przenosicie numer partnera do Orange na kartę (w salonie Orange) 
Po przeniesieniu numeru, gdy będzie już aktywny w Orange składacie zamówienie na nju z rachunkiem przez stronę kontaktując się na czacie z doradcą, który wprowadzi niezbędne dane. 
Tylko tak uda się przenieść numer osoby, która nie posiada numeru PESEL"


Czyli jest to wykonalne. Szkoda tylko, że procedury Nju są takie anty-klienckie.

[edytowane przez ciajus o 22:58 w dniu 2017-01-11]
 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-12 18:33)

@ciajus
SMS na nr 601 dotyczy prepaida i stąd mój wcześniejszy komentarz.

Nie znam tej procedury którą cytujesz. W tym wypadku ponoć klient ma PESEL, więc wygląda, że jest to inny przypadek.
Dla mnie to i tak abstrakcja, więc mimo wszystko próbował bym przez UKE, może wtedy operator zrobi to porządnie i nie każe klientowi robić "stójek na głowie", aby zawrzeć umowę na Nju z rachunkiem.

 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-13 01:20)

Ok. Już rozumiem. Myślałem, że ofertę z rachunkiem też można przenieść SMSem, w koncu to jedna sieć.


Tak czy inaczej odpowiedź Nju tyczy się dokładnie tej sprawy, bo ta sama osoba pytała tam. Wykasowałem tylko jej imię by zachować chociaż minimum jej prywatności :) dlatego też wspomniałem, że widać jest to wykonalne. Szkoda tylko, że tak pod górkę. U innych operatorów wystarczy paszport i nikt nie zmusza klienta do takich kombinacji.

 

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! (2017-01-13 11:48)

autor niniejszego wątku napisał, że ten obcokrajowiec "posiada też numer PESEL", a odpowiedź Nju dotyczy przypadku, gdy osoba nie ma owego PESEL-u, więc dla mnie są to dwa różne przypadki.

Przeniesienie numeru SMS-em dotyczyło tylko pre-paida, bo Nju z rachunkiem zawsze wymagało zawarcia umowy pisemnej.
Tylko jak kojarzę to przejście SMS-em dla numeru zarejestrowanego w Orange skutkowało tym, że ów numer w Nju był widoczny jako niezarejestrowany i przez www trzeba było podawać od nowa dane właściciela. To było kilka lat temu, więc obecnie może to wyglądać inaczej.

Dla mnie sprawa z rejestracją przez obcokrajowca, który chce przenieść zarejestrowany na siebie numer wymaga interwencji UKE, bo operator leci sobie w kulki. Tylko UKE jest w tym momencie w stanie wymusić jakieś kroki ze strony operatora. Jeśli UKE nic nie zdziała to wtedy poszedłbym tą procedurą jaką zacytowałeś jeśli byłbym wytrwały i ciągle chciałbym być w Nju.

[edytowane przez nju_klient o 11:49 w dniu 2017-01-13]

odpowiedź

Obsługa klienta w nju mobile to porażka! | ~zniecheceni (10.01.2017, 19:55)

Witam,

Chciałam pomóc mojemu partnerowi który jest obcokrajowcem przenieść numer do nju. Nie ma on polskiego dowodu, ale jego nr jest zarejestrowany, posiada też numer PESEL.
Niestety mimo usilnych prób od 2 tygodni nie jesteśmy w stanie tego zrobić. Nikt nie odpisał na jego maila; na infolinii uzyskałam informację, że trzeba się kontaktować na chacie; na chacie nikt nie odpowiada na nasze zapytania!! Kiedy zadzwoniłam na infolinię jeszcze raz żeby uzyskać jakąś pomoc skoro na czacie nikt nie odpowiada, usłyszałam informację, że nic nie można zrobić, tylko czekać!!

NIE POLECAM. Cała sytuacja skutecznie nas zniechęciła do nju mobile.


wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

85 gości i 0 zalogowanych użytkowników