forumnju na kartęusługiaktywacja usługi w roamingu za granicą

aktywacja usługi w roamingu za granicą

 

aktywacja usługi w roamingu za granicą (2016-12-05 21:15)

Będąc za granicą, za przy pomocy strony internetowej, rezygnowałem z usługi wszystko komórkowe za 29. Dezaktywacja odbyła się pomyślnie. Jednocześnie postanowiłem aktywować "rozmowy i internet". Aktywacja nie powiodła się. Został wyświetlony komunikat:" Podany numer jest nieprawidłowy". Moje pytanie brzmi: czy problem z aktywacją usługi wynika z pobytu za granicą(roaming/transfer danych wyłączony) lub może muszę poczekać do końca okresu rozliczeniowego aby aktywować nową usługę?


 

aktywacja usługi w roamingu za granicą (2016-12-05 21:29)

Wyłączenie "wszystko komórkowe za 29" nastąpi dopiero z końcem okresu rozliczeniowego. Dopiero wtedy będziesz miał możliwość aktywacji nowych pakietów. 


Na przyszłość zdradzę pewien trick (nie wiem czy to błąd systemowy czy zamierzone działanie, ale działa): Zamiast "ręcznie" dezaktywować daną usługę np. "wszystko komórkowe za 29" lepiej od razu spróbować uruchomić inną - wtedy system sam podpowie, że aktywacja danej usługi wiąże się z dezaktywowaniem poprzedniej i czy wyrażasz zgodę. W ten sposób system sam "załapie", że musi wyłączyć jedną i włączyć drugą z końcem okresu. Jeśli najpierw wyłączymy daną usługę sami system "blokuje" się aż do końca okresu rozliczeniowego i dopiero w nowym można dokonywać zmian i pamiętać o tym.


Nie jest to sposób nigdzie opisany, nie wiem jak długo będzie działał. Wiem tylko z własnego doświadczenia, że 2 razy tak udało mi się zmienić usługi bez "przyblokowania" systemu.

[edytowane przez ciajus o 21:31 w dniu 2016-12-05]
 

aktywacja usługi w roamingu za granicą (2017-05-02 11:26)

Czy Wy też macie problemy z używaniem NJU za granicą?
<font color="#185d68">Ja z usług jestem bardzo zadowolony ale na terenie Irlandii czasami nie mam zasięgu, a jak nawet go mam to zazwyczaj połączenia wychodzące mi nie działają. TRAGEDIA</font>
<font color="#185d68">Mogę zazwyczaj tylko wysyłać SMSy. Za miesiąc będąc w Polsce chyba spróbuję wymienić SIM ale wątpię aby to pomogło bo żony karta też jest dość kapryśna.</font>

~wac7

odpowiedź

aktywacja usługi w roamingu za granicą | ciajus (05.12.2016, 21:29)

Wyłączenie "wszystko komórkowe za 29" nastąpi dopiero z końcem okresu rozliczeniowego. Dopiero wtedy będziesz miał możliwość aktywacji nowych pakietów. 


Na przyszłość zdradzę pewien trick (nie wiem czy to błąd systemowy czy zamierzone działanie, ale działa): Zamiast "ręcznie" dezaktywować daną usługę np. "wszystko komórkowe za 29" lepiej od razu spróbować uruchomić inną - wtedy system sam podpowie, że aktywacja danej usługi wiąże się z dezaktywowaniem poprzedniej i czy wyrażasz zgodę. W ten sposób system sam "załapie", że musi wyłączyć jedną i włączyć drugą z końcem okresu. Jeśli najpierw wyłączymy daną usługę sami system "blokuje" się aż do końca okresu rozliczeniowego i dopiero w nowym można dokonywać zmian i pamiętać o tym.


Nie jest to sposób nigdzie opisany, nie wiem jak długo będzie działał. Wiem tylko z własnego doświadczenia, że 2 razy tak udało mi się zmienić usługi bez "przyblokowania" systemu.
wybierz obrazek niepasujący do reszty

Aby nie podawać nicka przy każdym komentarzu zaloguj się.

aktualnie na forum znajduje się:

106 gości i 0 zalogowanych użytkowników