@~daniel
umiejętność czytania ze zrozumieniem to też sztuka.
Napisałem:
"Natomiast każda nowa karta SIM aktywowana od 25 lipca b.r. MUSI być zarejestrowana.
Jeśli oboje macie takie karty to sprawa jasna.
Brak rejestracji karty = nieaktywna karta
W tym przypadku nie złodzieje tylko klient cwaniak, który myślał, że mu się upiecze i uniknie rejestracji ;)"
Skoro Twój przypadek jest inny to po co ustosunkowujesz się do części, która Ciebie nie dotyczy.
Poza tym z kontekstu chyba widać, że cwaniak tyczy się raczej zbyszka111, który pisał o złodziejach. Chyba, że oba nicki są Twoje.
Wydaje się, że z Twojej strony wszystko jest OK to zamiast pisać na forum, dzwoń do BOK 690 610 610 i tam wyjaśnij o co chodzi.
W XXI wieku, gdzie niemal każdy ma swoją komórkę nie powinieneś mieć problemu ze znalezieniem innego telefonu, z którego możesz zadzwonić i wyjaśnić sprawę.
[edytowane przez nju_klient o 16:40 w dniu 2016-11-14]